به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران حوزه بسیج بهاباد تجلیل شدند

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از تلاشها و زحمات خبرنگاران فعال و اصحاب رسانه این شهرستان قدردانی شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۸۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، نشستی به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی وروز خبرنگار، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وفرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سلیمانی جلگه بخش مرکزی وتعدادی ازپاسداران دردفتر فرماندهی سپاه ناحیه بهاباد برگزارشد و از تلاشها و زحمات خبرنگاران فعال و اصحاب رسانه این شهرستان قدردانی شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس مسائل و مشکلات رسالت بزرگی برعهده دارند فرمود: خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین در خدمت رسانی به مردم هستند که با بیان حقایق و واقعیتها و همچنین در پاره ای از اوقات با انتقاد سازنده موجب پیشرفت جامعه می شوند.
سرهنگ پاسدارحمیدرضا فرهمند افزود: رسالت یک خبرنگار، آگاهی بخشی منطبق بر حقیقت در جامعه است به گونه ای که در عصر حاضر خبرنگاران به عنوان زبان گویا و چشمان بینای جامعه محسوب می شوند.
وی تأکید کرد: هجمه تبلیغاتی دشمنان از طریق فضاسازی در رسانه ها با هدف تضعیف نظام صورت می پذیرد و همین امر باعث گردیده تا رسالت خبرنگاران برای مقابله با این تهاجم ناجوانمردانه بسیار پر اهمیت و خطیر باشد.
فرهمند در سخنان خود با تجلیل از خبرنگاران شهرستان، وضعیت خبری این شهرستان و فعالیت خبرنگاران را مثبت و پویا ارزیابی کرده و برای آنان آرزوی توفیق داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد خاطر نشان شد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان جامعه و مسئولان محسوب می گردند و دقت آنها نسبت به وظایف خطیر و سازنده خود باعث حرکت قدرتمندانه دولت و مسئولین گردیده و موجبات پیشرفت را فراهم می سازد.
در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از فعالیت یکساله اصحاب رسانه قدردانی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار