خبرهای داغ:

از برپایی بوستان سلامت تا برنامه های ورزشی در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی ویژه برنامه بوستان سلامت با محوریت مسجد و محله با برنامه آموزشی، دینی و فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۸۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در تابستان 1403 و اجرای برنامه های متنوع، کلاس های نوجوانه های صالحین با قوّت تمام برگزار می شود.

محمدرضا جلال از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از برپایی برنامه های ورزشی، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است تا آن‌ها وقت خود را با کیفیت و اثر بخش پشت سر بگذارند.

او افزود: هدف ما در تربیت بدنی بسیج، گسترش ورزش همگانی و قهرمانی بین مردم و بسیجیان است.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: در این راستا ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) بصورت هفتگی ویژه نوجوانان برگزار می شود.

جلال با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در جهت حضور کودکان و نوجوانان در بوستان محله گفت: ورزش تنیس روی میز و فوتبال دستی در بوستان سلامت پارک ۸ شهریور سرخه باحضور نوجوانان و نونهالان برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح تابستان بوستان سلامت در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع)، مراسم پرفیض زیارت عاشورا به همراه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی در پارک ۸ شهریور برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار