خبرهای داغ:

از برپایی حلقه کتابخوانی تا حلقه ورزشی در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری حلقه کتابخوانی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و برگزاری برنامه های ورزشی ویژه نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۹۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فصل تابستان و اجرای طرح نوجوانه های صالحین، برنامه های فرهنگی و آموزشی به قوت خود با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی اجرا می شود.

محمدرضا امامی بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از عرصه‌هایی که کشور نیاز به پیشرو بودن در آن دارد عرصه کتاب و کتابخوانی است. کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از شاخص‌های رشد و پیشرفت فرهنگی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است تا جایی که ایشان کتابخوانی را نه تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی برشمرده‌اند.

او افزود: استفاده از ظرفیت عظیم پایگاه‌های بسیج، می‌تواند در کمک به ارتقای برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین عموم مردم تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در این راستا حلقه ی کتابخوانی باحضور نوجوانان و در پایگاه امام حسین (ع) سرخه با استقبال خوبی برگزار شد.

امامی با اشاره به برپایی جلسه کارگروه علمی پایگاه گفت: این نشست باهدف برنامه ریزی در جهت برگزاری برنامه های متنوع علمی تشکیل و پیشنهادات حول محور موردنظر مطرح شد.

او با اشاره به برپایی نشست توجیهی جانشین نیروی انسانی در پایگاه بیان داشت: سانس ورزشی فوتبال پایگاه همراه با حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار