تقدیر رئیس سازمان ورزش بسیج از مسئول روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار

تقدیر رئیس سازمان ورزش بسیج از مسئول روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار
رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین، به مناسبت روز خبرنگار از مسئول روابط عمومی این سازمان تقدیر کرد. وی نقش حیاتی خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و ارتقای فرهنگ ورزشی را ستود و از تلاش‌های مسئول روابط عمومی در این زمینه قدردانی نمود.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۱۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، سرهنگ مهاجر، رئیس سازمان ورزش بسیج، به مناسبت روز خبرنگار از تلاش‌های مسئول روابط عمومی این سازمان تقدیر و تشکر کرد. در این مراسم که در دفتر مرکزی سازمان برگزار شد، سرهنگ مهاجر با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در جامعه گفت: "خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، نقشی بی‌بدیل در آگاهی‌بخشی به جامعه ایفا می‌کنند و در ارتقای فرهنگ ورزشی نقش مهمی دارند."

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در حوزه ورزش افزود: "تلاش‌های شما در ترویج ورزش و ارائه اخبار صحیح و منصفانه، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. مسئول روابط عمومی سازمان نیز با تعامل موثر با خبرنگاران و رسانه‌ها، نقشی کلیدی در انعکاس دستاوردها و فعالیت‌های سازمان داشته است."

در ادامه این مراسم، سرهنگ مهاجر با اهدای لوح تقدیر به مسئول روابط عمومی، از تلاش‌های او در راستای بهبود ارتباطات رسانه‌ای و ارتقای سطح اطلاع‌رسانی سازمان ورزش بسیج قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود که با تداوم این تلاش‌ها، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در زمینه اطلاع‌رسانی ورزشی باشیم.

مسئول روابط عمومی سازمان ورزش نیز با ابراز تشکر از حمایت‌ها و توجهات رئیس سازمان، روز خبرنگار را به تمامی همکاران خود در رسانه‌ها تبریک گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار