خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

دشمن به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دشمن درصدد است سبک زندگی ما را به سبک زندگی غربی تبدیل کند.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۴۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه به دوره تبیینی روا در مشهد مقدس با ارائه تحلیلی از شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب در ایران، همواره بهذدنبال تغییر نظام بوده لذا برای رسیدن به این هدف از روش های مختلف مانند کودتا، ایجاد جنگ های طایفه ای، ترور  بهره گرفته است.

وی گفت: استکبار با حمایت از صدام در شرایط ابتدای انقلاب، جنگ نابرابری را علیه مردم ایران اسلامی آغاز کرد اما با حضور گسترده گروه های مختلف مردم در جبهه های نبرد ، شکست خوردند.

طالبی با اشاره به اینکه در جنگ های گذشته بخش هایی از ایران جدا شده اند اما در دوران انقلاب، اجازه ندادیم ذره ای از خاک وطن به دست دشمنان بیفتد، خاطرنشان کرد: دشمنان با خنثی شدن توطئه هایشان به این نتیجه رسیدند که اعتقاد ملت ایران به ولی فقیه و اینکه شهادت سعادت است، مانع پیروزی آنها و شکست مردم است. 

معاون استاندار با بیان اینکه دشمنان در دهه ۷۰ جنگ فرهنگی را علیه ما آغاز کرد که خاکریز و سلاح دشمنش مشخص نیست، تصریح کرد: دشمن در راستای جنگ فرهنگی اقدام به توزیع فیلم های مستهجن، استفاده از ماهواره کرد و در ادامه آم در دهه ۸۰ جنگ هوشمند را آغاز نمود.

طالبی افزود: دشمن در دهه ۹۰ هم با ۵۰ تا ۶۰ مؤلفه جنگ ترکیبی را با هدف ترویج ناامیدی در جامعه آغاز کرد. 

وی اظهار داشت: به جهت اهمیت موضوع، مقام معظم رهبری تذکر های بسیاری در زمینه شبیخون فرهنگی دشمن داده اند. 

معاون استاندار با ذکر این نکته که متأسفانه دشمن تا حدودی در جنگ فرهنگی موفق بوده، متذکر شد: مأموریت شما با شرکت در طرح تبیینی روا این است که با  کنشگری در این خصوص به وظیفه خود به خوبی عمل کنید.

طالبی یادآور شد: اگر به وظیفه خود به درستی عمل نکنیم، مدیون خون شهدا خواهیم بود و لحظه ای امنیت و آرامش نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه امنیت موجود در کشور نتیجه خون شهدا است، خاطر نشان کرد: شما با شرکت در این طرح، کنشگرانی خواهید بود که به وظیفه خود در حوزه دانش آموزی و مدارس عمل باید عمل کنید.

معاون استاندار تصریح کرد: در حوزه مقابله با جنگ فرهنگی دشمن و در راستای جهاد تبیین باید با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص هوشیار باشیم چراکه دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال تغییر اندیشه ها، ساختارها، آموزه های فرهنگی و.. است .

طالبی تأکید کرد: در دولت سیزدهم موفقیت های خوبی در کشور و استان داشته ایم اما باید بدانیم که دشمن درصدد است آنها را وارونه نشان دهد و و انمود کند که وضعیت مناسبی بر کشور حاکم  نیست.

وی افزود: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما به سبک زندگی غربی است و وظیفه دانش آموزان شرکت کننده در طرح تبیینی روا در این خصوص خیلی سنگین است.

امروز ۱۸ مردادماه، ۲۸۰ دانش آموز دختر برگزیده در مقطع متوسط اول و دوم برای شرکت در طرح تبیینی روا به مشهد مقدس اعزام شدند. 

دانش آموزان پسر استان هم قبل از این برای حضور در این طرح اعزام شده بودند.

 انتهای پیام/                                                                                

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار