اعزام ۵ تیم عملیاتی هلال‌احمر زنجان به عراق برای ارائه خدمان به زائرین حسینی

زنجان- مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر استان زنجان گفت: ۵ تیم عملیاتی هلال‌احمر این استان به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین به کشور عراق اعزام شدند.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۱۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

اعزام ۵ تیم عملیاتی هلال‌احمر زنجان به عراق برای ارائه خدمان به زائرین حسینی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان حکمت‌اله هاشمی اظهار داشت:نیروی‌های عملیاتی امداد ونجات این استان از نقطه صفر مرزی در غرب کشور تا داخل خاک عراق به عزاداران حسینی خدمات امدادی ارائه خواهند داد. 

وی بیان کرد: تیم های اعزامی همراه با ۱۰ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی کمک‌ دار و ترابری سبک و سنگین، تریلی و کامیونت در راستای ارائه خدمات امدادی به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از مسیر نجف تا کربلا در کشور عراق مستقر می شوند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر استان زنجان گفت: ارائه خدمات امدادی هلال احمر این استان از نقطه صفر مرزی در غرب ایران و مسیر پیاده روی در عراق تا پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر به عنوان متولی اصلی امداد ونجات در داخل کشور و متولی خدمات درمانی در خارج از مرزها، اربعین امسال تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به کار گرفته است .

وی تاکید کرد: امسال نیز همانند سال گذشته درمانگاه سطح 2 هلال احمر در مسیر پیاده روی زائران حسینی استقرار خواهد یافت و در این بخش نیز به زائران حسینی(ع) خدمات درمانی ارائه خواهیم داد.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار