خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

امنیت و ارزشهای کشور مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدای مدافع حرم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و ارزش‌های کشورمان دفاع کردند.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۲۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴

احمد حسنوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد به مناسبت سالگرد شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: کاری که شهدای  مدافع  حرم کردند در تاریخ  ماندگار شد و آنان الگوی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هستند. 

وی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و ارزش‌های کشورمان دفاع کردند.

حسنوند گفت: شهدای مدافع حرم با انگیزه بالا و با ایمانی راسخ  و آگاهانه برای حفظ  انقلاب اسلامی ،از خانواده و آسایش براحتی از جان و خانواده خود گذشتند. 

وی اظهار داشت: شهدا با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها و حرم آل الله، با دشمن مبارزه کردند و ما باید  قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را  بدانیم.

حسنوند با اشاره به صبر و استقامت خانواده های شهدای مدافع حرم  خاطر نشان کرد: صبر و شکیبایی خانواده شهدا که عزیزان خود را راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و دفاع از حریم اهل بیت (ع) می‌کنند، برگرفته از صبر زینبی ( س) است و این عزیزان الگوی صبر و استقامت ما هستند.

وی اظهار داشت : برای دفاع از ارزش‌های دینی، اعتقادی و حرم امامان معصوم(ع) در عراق و سوریه، جوانانی شیعه از کشورهای مختلف نقش‌ داشتند و شهدای مدافع حرم نیز در این فرآیند نقش ویژه‌ای در اقتدار و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده‌اند.

حسنوند امنیت کشور را مدیون شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم دانست و یاد آور شد:  ما مدیون شهدا  هستیم چرا که امنیت منطقه به واسطه خون شهدای مدافع حرم تأمین شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار