خبرهای داغ:
سرهنگ فارسی:

امیدآفرینی در رسالت خبرنگاران محقق می‌شود

همدان- فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه امیدآفرینی در رسالت خبرنگاران محقق می‌شود، گفت: خبرنگاران با توجه به نقش و جایگاه مهم خود می‌توانند در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان موثر باشند.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۳۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
امیدآفرینی در رسالت خبرنگاران محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی‌اصغر فارسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران اشرافیت‌آفرینی برای مسئولان در تصمیم‌گیری، پیشبرد اهداف نظام و معیشت مردم است، اظهار کرد: خبرنگاران باید به گونه‌ای نقش‌آفرینی کنند که تصمیمات آنی براساس واقعیت‌ها باشد و اثرگذارتر اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان زحمات خبرنگاران باشند، افزود: تلاش‌ها و رسالت خبرنگاران، علاوه بر مسئولان برای مردم هم موثر و مفید است، چرا که مشارکت مردم در اداره شهر و کشور از طریق همین اخبار و اطلاعات محقق می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه امیدآفرینی در رسالت خبرنگاران محقق می‌شود، ادامه داد: خبرنگاران با توجه به نقش و جایگاه مهم خود می‌توانند در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان همچون عملیات فریب جنگ ترکیبی و شناختی موثر باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» ادامه داد: هدف همه ما باید تقویت انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف باشد و ضمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مراقب باشیم راه را کج نرویم.

فارسی همچنین به تشدید تنش‌ها در منطقه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه و شهادت خبرنگاران اشاره و بیان کرد: رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکایی‌ها نفس می‌کشد و ادامه حیات می‌دهد.

وی بیداری جهان نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از هر چیز ارزشمندتر دانست و افزود: در نهایت این فرهنگ مقاومت است که پیروز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جنگ ۳۰۰ روزه غزه که تاکنون ادامه یافته، اظهار کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی از نقاط مختلف ضربه می‌خورد و جبهه مقاومت اثرگذار و متشکل برای دفاع از مردم غزه پای کار آمده است.

وی با بیان اینکه این انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را مستأصل کرده است، گفت: با وجود حمایت آمریکا از این رژیم صهیونیستی و در اختیار قرار دادن انواع بمب‌ها و موشک‌ها، اما آنها تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف خود از جمله آزادسازی اسرا و از بین بردن حماس دست یابند.

فارسی تاکید کرد: با وجود تمام تلاش‌ها رژیم صهیونیستی به هیچ دستاوردی دست نیافته و به پیروزی نرسیده است و در حال حاضر به بمباران مردم مظلوم غزه به شکلی وحشیانه و ترور اشخاص روی آورده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ترور را بعنوان تنها دستاورد بزرگ خود نشان داده تا از این وضعیت اسفناک نجات یابد، خاطرنشان کرد: ترور شهید «اسماعیل هنیه»، زمینه انتقامی سخت را ایجاد کرد که دستور آن را فرمانده معظم کل قوا صادر کرده، اما عدم تحقق آن تاکنون در راستای عملیات روانی مدنظر است.

به گفته وی؛ انتقام سخت با افت شدید بازارهای مالی در آمریکا و اروپا آغاز شده و بخشی از آن در عرصه جنگ روانی و بخشی در عرصه جنگ نظامی است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه این انتقام سخت قطعا محکم‌تر و موثرتر و گسترده‌تر از سری قبل خواهد بود، گفت: ترور در اوایل انقلاب شهدای بزرگی همچون شهید مطهری، رجایی و بهشتی را از ما گرفت و لیدرهای اصلی انقلاب ابتدای کار به شهادت رسیدند، اما با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، چرخ انقلاب متوقف نشده و با قدرت ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: انقلاب قائل به افراد نیست؛ شخص ترور می‌شود، اما افکار این شهدا ماندگار، انسان‌ساز و جهادساز است و این خون‌ها موجب رویش‌های جدید است که برای استکبار خطرناک است.

فارسی لبنان را کشوری مقتدر، توانمند و اثرگذار دانست و اضافه کرد: رژیم صهیونیستی جرات مقابله با لبنان را ندارد و تجهیزات خود را لایه لایه نشان می‌دهد و آینده از آن انقلاب اسلامی است و به سمت ظهور امام زمان(عج) حرکت می‌کنیم.

وی گفت: در این زمینه ۱۶۵ شهید خبرنگار در غزه و ۲۴۴ شهید خبرنگار در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و شهدای مدافع حرم شهید «محسن خزایی» و «هادی باغبانی» از جمله این شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه به اقدامات انجام شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی سایت تیراندازی سیمیلاتور سپاه ناحیه ملایر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال طی سال‌های گذشته از حمله این اقدامات است که در منطقه جزء پیشرفته‌ترین سالن‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار