خبرهای داغ:

تعامل و همکاری سپاه و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس برای خدمت به مردم

شاهرود_ در نشست نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بر تعامل و همکاری در خدمت به مردم تاکید شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۷۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

تعامل و همکاری سپاه و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس برای خدمت به مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جلسه به جهت ایجاد وحدت تعامل برگزار شده است، افزود: رویکرد مجموعه سپاه ناحیه شاهرود حوزه‌ها و پایگاه و کلیه بسیجیان جهت همکاری و وحدت توسعه و پیشرفت شهرستان است و در این راستا سپاه آمادگی کامل خود را جهت کمک به مردم در کنار مسؤولان اعلام میدارد.

وی با دعوت از نماینده برای بازدید از مجموعه‌های مختلف سپاه و بسیج، افزود: سپاه خانه شما و مردم است و تلاش سپاه جذب حداکثری برای نظام اسلامی است.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: در بحث قرار گاه محرومیت زدایی اردو‌ها و کار‌های جهادی که یکی از دغدغه‌های اصلی ماست با تعامل و کمک شما میتوان به مناطق محروم و مردم کم برخوردار کمک‌های بالایی انجام داد.
احمد عجم نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه اصالت ما با افتخار یک پاسدار است و به نگاه و کمک سپاه در همه زمینه‌ها نیاز داریم و به سپاه علاقه داریم
وی تصریح کرد: در بحث مناطق محروم و محرومیت زدایی، آب روستایی و راه اهمیت بالایی دارد و نیاز به خدمت رسانی جهادی داریم.
عجم تقویت همه جانبه پایگاه‌های بسیج را از اولویت بالایی برخوردار دانست و گفت: در انجام امورات کشور پیوند با بسیج و تفکر بسیجی باید شکل بگیرد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای فرمان امام (ره) و ادامه این راه فرمایشات رهبری انقلاب در تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج باید تلاش کنیم این ارتش و فرمان اجرا گردد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسیدگی به کار مردم مخصوصاً مناطق محروم دعای خیر به همراه دارد، اظهار کرد: باید به همه مردم محبت، احسان، نیکی و کمک نماییم.
وی ادامه داد: در سطح ملی، استانی و شهرستانی به دنبال وحدت و همگرایی هستیم و هیچ کجا نخواهیم گذاشت حق مردم شریف شاهرود و میامی ضایع گردد وتمام شیوه‌های نظارتی را محکم به نفع مردم پیش خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: نقطه اتکای مردم سپاه و بسیج است وسپاه سرمایه عظیمی است وباید قدردان تلاش‌ها و زحمات سپاه و بسیج باشیم.
عجم اضافه کرد: خدمت به مردم، یک رزق از سمت خداوند است و طی این مدت کاری جلسات خوب و مفیدی در حوزه سپاه و بسیج با مسؤولان بلند مرتبه داشتیم و ان شاءالله در طی مسیر خدمت، مردم ثمره آن را خواهند دید.
در این دیدار جانشین سپاه ناحیه شاهرود و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و معاونت طرح و برنامه سپاه شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار