خبرهای داغ:
به‌ مناسبت پاسداشت روز خبرنگار؛

آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان رومشکان

آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان رومشکان
به‌ مناسبت پاسداشت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان رومشکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، به مناسبت فرار رسیدن هفدهم مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و ” روز خبرنگار”، آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی شهرستان رومشکان به ریاست سرهنگ پاسدار علی بازوند فرمانده سپاه ناحیه رومشکان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مبین جوانمرد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان و جمعی از کارکنان سپاه شهرستان در محل سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد‌.

آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان رومشکان

سرهنگ بازوند در این نشست با گرامیداشت روز خبرنگار و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای خبرنگار و خاصه شهید محمود صارمی، اظهار داشت: امروز برنامه‌ها و عملکرد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به همت شما خبرنگاران بسیجی و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به خوبی به در بین عموم مردم منتشر می‌‌گردد که بابت این تعامل و همکاری شما، تشکر و قدردانی می‌کنیم و امید است که این رویه همچنان ادامه و تقویت گردد.

آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان رومشکان

 فرمانده سپاه ناحیه رومشکان با اشاره به نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در ارتباطات مردمی و تعامل با مسئولان، بیان داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند حال که این وظیفه خطیر در اختیار شما قرار گرفته است می‌بایست تمام همت خود را به کار گیرید تا امید را در جامعه افزایش دهید چرا که خبرنگاران می‌توانند با فکرشان، با قلمشان و با نظراتشان، چراغ راه مدیران باشند‌.

وی با بیان اینکه تعامل با رسانه‌ها یکی از اولویت‌های کاری سپاه ناحیه رومشکان محسوب می‌شود، افزود: خبرنگاران می‌توانند در انتقال برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته به عموم مردم و همچنین ایجاد امید و انگیزه در دل جامعه، نقش بسزایی ایفا نمایند.

گفتنی است در خاتمه این نشست نیز از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود، مراتب تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار