مسول مجمع جهادگران کشور گفت:

انتخاب اعضای مجمع جهادگران کشور صورت گرفت

مسئول دبیرخانه مجمع جهادگران کشور از برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیئت اجرایی مجمع عالی جهادگران کشور هم‌زمان با همایش چهارسوق جهادی در قوچان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۲۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

انتخاب اعضای مجمع جهادگران کشور صورت گرفتبه گزارش بسیج سازندگی از خراسان رضوی، سید محسن عالی سیف‌الدینی در حاشیه برگزاری همایش «چهارسوق جهادی » که در دانشگاه آزاد قوچان  برگزار شد اظهار کرد: چهارمین دوره انتخابات هیئت اجرایی مجمع عالی جهادگران کشور در استان خراسان رضوی و هم‌زمان با همایش «چهارسوق جهادی »در قوچان  32 نفر از منتخبین هیئت‌رئیسه مجمع جهادگران استان در این انتخابات شرکت داشتند.

وی افزود: این انتخابات میان منتخبین هیئت‌رئیسه استانی برگزار شد و اعضای هیئت اجرایی مجمع عالی جهادگران استان برای ارکان ریاست، جانشین، روابط عمومی و امور بین‌الملل امور استان‌ها، آموزش و کیفی سازی و امور مالی از استان‌های خوزستان، تهران، خراسان رضوی، فارس، کرمان و کهکیلویه و بویراحمد برای مدت یک سال انتخاب شدند.

مسئول دبیرخانه مجمع جهادگران کشور ادامه داد: هم‌زمان با این انتخابات نیز برای 14 کارگروه انتخابات برگزار شد که مسئولیت‌های خود را شناختند و پس‌ازآن باید انتخابات ارکان نیز برگزار شود تا برای گروه‌های جهادی اقدامات خوبی در مباحث آموزشی انجام شود.

وی وظیفه هیئت اجرایی را ایجاد ارتباط میان حاکمیت و دولت با گروه‌های جهادی دانست و تصریح کرد: مجمع عالی کشور علاوه بر سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری پل ارتباطی میان گروه‌های جهادی و شوراهای نواحی و استان‌ها خواهند بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار