خبرهای داغ:
بخشدار خرمدشت در نشست خبری با اصحاب رسانه؛

خبرنگاران بدون غرض شخصی، مشکلات را منعکس نمایند.

خبرنگاران بدون غرض شخصی، مشکلات را منعکس نمایند.
خضری گفت: شایسته است خبرنگاران در انتشار اخبار، از غرض‌ شخصی به دور بوده و مشکلات جامعه را منعکس کنند و نسبت به مسئولان رعایت انصاف را داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۶۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

قزوین_ به گزارش بسیج، نشست خبری بخشدار خرمدشت بمناسبت روز خبرنگار به ریاست بخشدار خرمدشت شهرستان تاکستان و با حضور خبرنگاران و مدیران کانال‌های مجازی خبررسانی روستاها ی بخش خرمدشت در دفتر بخشدار برگزار شد.

در این نشست سید مهدی خضری بخشدار خرمدشت شهرستان تاکستان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار گفت: شهید محمود صارمی از شهدای گرانقدر خبرنگار بود که جان عزیزش را در مسیر اطلاع رسانی فدا کرد.

وی افزود: یاد و خاطره خبرنگاران شهید غزه را نیز گرامی می داریم؛ این شهدای گرانقدر باوجود مصونیت بین المللی از طرف رژیم جعلی صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته و این درحالی است که این رژیم جنایتکار مرتب ادعای رعایت حقوق بشر و دموکراسی را نسبت به خبرنگاران و عکاسان دارد.

خضری تصریح کرد: امام علی علیه السلام فرموده اند؛ هرکجا اخلاق نباشد شیرازه همه مسائل از هم پاشیده خواهد شد. شایسته است خبرنگاران در انتشار اخبار، از غرض‌های شخصی به دور بوده و نگاهی صحیح داشته و نسبت به مسئولان رعایت انصاف را داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مشکلات مختلف و انتقادها مطرح می‌شود انتظار می رود انتشار اخبار اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات در تمامی عرصه‌ها به خصوص خدمت به مردم مورد توجه قرار گیرد.

بخشدار خرمدشت به نقش و تاثیر رسانه ها در حل مشکلات مردم اشاره کرد و یادآور شد: وقتی در حل برخی از مشکلات تلاش هایمان به نتیجه نمی‌رسد رسانه به کمک ما می آید و تجربه ثابت کرده با کمک رسانه می‌شود مشکلات مهمی را حل کرد و یکی ازمهمترین عناصر تاثیرگذار بر جامعه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مشکلات روستاها اظهار کرد: کم آبی در استان بسیار جدی است و استان قزوین جزء ۵ استانی است که گرفتار بحران تنش آبی است.

خضری به وجود چاه‌های غیرمجاز، وجود واحدهای صنعتی با مصرف آب بالا و عدم رعایت الگوهای کشت بعنوان عواملی مهم در دامن زدن به بحران کم آبی اشاره کرد و افزود: الگوهای صحیح کشت مسئله مهمی است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود. ازجمله مشکلات روستاها که در این جلسه مطرح شد، مشکلات مخابراتی، راه‌های روستایی، کمبود فضای آموزشی، پروژه نیمه کاره ورزشگاه در رادکان، آلودگی‌های زیست محیطی برخی از صنایع و واحدهای تولیدی، مشکلات آب شرب و آب کشاورزی بود.

ارائه گزارش از عملکرد بخشداری در یکسال گذشته پیگیری‌های مستمر در حل مشکلات عمومی این بخش ازجمله در انجام پروژه های آبرسانی به روستاها و احداث فضاهای آموزشی جدید، حمایت‌های مالی با استفاده از ظرفیت خیران در ثمر رسیدن پروژه‌ ها مختلف عمرانی در کمبود اعتبارات، در راستای حل مشکلات مردم در بخش خرمدشت و تجلیل از فعالین مجازی و خبرنگاران پایان بخش این نشست بود.

 

انتهای پیام/انصاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار