شهروندان فردیس در آرزوی آرامستان هستند/ساخت هر چه سریع‌تر آرامستان مطالبه مردم است

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: سال‌ها است که شهرستان فردیس از نداشتن آرامستان رنج می‌برد و شهروندان برای دفع اموات خود باید به کرج و یا تهران مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۶۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سعید اکبری کارشناس مسائل اجتماعی گفت: کلنگ احداث آرامستان در گذشته‌زده شده و قول‌هایی برای بهره‌برداری آن داده شده اما هنوز به سرانجام نرسیده است.
شهروندان فردیس در آرزوی آرامستان هستند/ساخت هر چه سریع‌تر آرامستان مطالبه مردم است
وی افزود: همه خانواده‌ها دغدغه دارند که اموات خود را در نزدیک‌ترین آرامستان محل زندگی خود دفن کنند اما تاکنون شهرستان فردیس به دلیل نداشتن آرامستان خانواده‌ها نیز از این مهم رنج می‌بردند.

اکبری تصریح کرد: شهرستان فردیس بیشترین تراکم جمیتی را در بین شهرستان‌های استان البرز دارد و این مهم نیازمند توجه جدی مسئولین است.

این کارشناس با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرستان فردیس متناسب با رشد جمعیت پیشرفت نکرده است، گفت: امروز مهاجرت‌پذیری به فردیس زیاد شده و نیازمند توجه جدی از سوی مسئولین است و باید اعتبارات این شهر نیز افزایش یابد تا بتوانیم متناسب با رشد جمعیت توسعه زیرساختی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تراکم بالای جمعیتی نیازمند توسعه مکان‌های تفریحی و ورزشی نیز هست که باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد زیرا رشد آسیب‌های اجتماعی در فردیس نگران‌کننده است و شهروندان فردیسی برای گذراندن اوقات فراغت خود با مشکل مواجه هستند.

اکبری افزود: شهید رئیسی در طول سه سال خدمت خود دو بار به شهرستان فردیس سفر کرد و افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی سرانه تخت بیمارستانی در این شهرستان را افزایش داد اما هنوز شهروندان فردیسی برای بسیاری از خدمات تخصصی پزشکی به کرج و تهران مراجعه می‌کنند.

این کارشناس در پایان اظهار داشت: باید توجه جدی به حوزه زیرساخت‌ها شود و راه‌اندازی و افتتاح آرامستان مطالبه کلیه شهروندان فردیسی است و در سایر بخش‌ها نیز باید زیرساخت‌ها را توسعه دهیم تا جوابگوی تراکم جمعیتی شهرستان باشد.

خبرنگار افتخاری بسیج: ابوالفضل جانی پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار