یک کارشناس حوزه رسانه تاکید کرد؛

پایبندی به اخلاق رسانه ای خبرنگاران، عامل اصلی شهادتشان در غزه

سید مهدی صفوی کارشناس حوزه رسانه با اشاره به شهادت تعداد زیادی از اصحاب رسانه در جنگ غزه گفت: خبرنگاران در غزه با سیاست‌های رسانه ای رژیم غاصب صهیونیستی همراهی نکرده و به اخلاق رسانه ای پایبند بودند لذا آنها را به شهادت رساندند
کد خبر: ۹۶۱۹۸۷۴
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

پایبندی به اخلاق رسانه ای؛ عامل اصلی شهادت خبرنگاران در غزه

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی سید مهدی صفوی گفت: رژیم سفاک صهیونیستی به اصحاب رسانه به صورت غیر مستقیم دستور می‌دهد که آنچه ما می‌خواهیم انعکاس دهید در حالی که خبرنگاران با توجه به تعهدی که داشته و دارند جز حقایق چیزی دیگری را مخابره نکردند.

وی گفت آنچه امروز در غزه می‌بینیم خفه کردن صدای مظلوم به قیمت جان خبرنگاران است و این با قوانین و کنوانسیون های حقوق بشری در تضاد است.

این کارشناس ارتباطات و خبرنگار پیشکسوت روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با کشتار خبرنگاران نمیتوانند بر جنایات خود سرپوش بگذارند گفت: آنچه در صحنه بین الملل از غزه می‌بینیم چیزی جز تصویر خشونت بار سربازان ارتش استکبار نیست و این، آن چیزی است که دشمن را عصبانی می‌کند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در واقع سربازان و رزمندگان بدون مرز در صحنه جنگها هستند که بدون هیچ وسیله دفاعی اخبار را مخابره می‌کنند و پوشیدن جلیقه خبرنگاری نشان از بی طرفی این گروه است که متاسفانه در غزه این قوانین از سوی رژیم اشغالگر قدس لگدمال شد،

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار