خبرهای داغ:

رزمایش شامگاه یاد یاران در محله آل یاسین سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) از برپایی رزمایش دفاع از مقر و شامگاه یاد یاران ویژه خواهران و برادران در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۱۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی همزمان رزمایش دفاع از مقر و شامگاه یاد یاران در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان سرخه، این رزمایش در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه این رزم شبانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه توجیهی دفاع از مقر با اشاره به نقاط آسیب پذیر محله توسط تیم گشت محله محور رضویون تشکیل و نکات موردنظر عنوان شد.

او افزود: برنامه دفاع از مقر باحضور برادران بسیجی و خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در این محله انجام و آمادگی نیروهای بسیجی جهت خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات تخریبی دشمن و ممانعت از دستیابی و ایجاد خسارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: هدف از برگزاری این رزمایش ایجاد آمادگی همه جانبه و بالا بردن سطح توانمندی و دفاعی بسیجیان در برابر هرگونه تهدید و مقابله و پیشگیری از هر گونه آسیب احتمالی بود.

عربی با اشاره به برپایی دوره توانمندسازی ارکان صالحین در سطح شهرستان گفت: بسیجیان و عرصه‌های نقش آفرین پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در دوره توانمندسازی توانا حضور داشتند. 

او خاطرشان کرد: حلقه صالحین نوجوانان شهید محمد حسن دولتی با استقبال خوبی بصورت هفتگی در مسجد جمعه برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار