برگزاری نشست تخصصی فرماندهان حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت احمد بن موسی (ع)

نشست تخصصی فرماندهان حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در یگان حرم شاهچراغ شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۷۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این نشست با رویکرد رفع موانع و مشکلات، نحوه بکارگیری کارکنان، راهکارهای تامین امنیت زائران، نیازمندی های ابزاری و تجهیزات به منظور کنترل گیت ها، لزوم آموزش و توجیه نسبت به ماموریت محوله اجرا شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی یادگاری در این نشست ضمن گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ عنوان داشت: در مقاطع مختلف حوادث انقلاب اسلامی شاهد حضور و مشارکت مردم در راستای اهداف نظام بوده ایم و نظام جمهوری اسلامی ایران اساس کار خود را بر نقش آفرینی مردم در تمام عرصه های امنیتی و سیاسی بنا کرده است و لزوم تعامل اقشار مختلف مردم و مسئولین هم در خصوص امنیت و حفاظت از حرمین معصومین علیهم السلام امری ضروری و مهم است.

یادگاری فرمانده حرم حضرت معصومه (س) در ادامه افزود: امروز امنیت زیر ساخت زندگی مردم یک جامعه است، عمومیت دارد و بسیار مهم است. 

مصطفی یادگاری در جمع کارکنان یگان حرم شاهچراغ گفت: خداوند متعال در قرآن کریم یکی از بزرگترین نعمتها را نعمت امنیت خوانده است و در حال حاضر این افتخار نصیب ما شده که با عنایت پروردگار و ائمه اطهار در راستای این هدف الهی شبانه روز تلاش نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار