خبرهای داغ:

فرمانده سپاه بندر امام خمینی (ره) از خبرنگاران تجلیل کرد

فرمانده سپاه بندر امام خمینی(ره) در آیین روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران بسیجی با تاکید بر نقش مهم روایتگری و جهاد تبیین در رسانه گفت: انحراف خبرنگاران می‌تواند جامعه را منحرف کند.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۸۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵

  به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، کانون بسیج رسانه بندر امام خمینی(ره) در آیین تجلیل از خبرنگاران بسیجی و تقدیر از زحمات شورای کانون بسیج رسانه را با حضور فرمانده و نماینده حوزه نمایندگی مرکز مقاومت بسیج سپاه در سالن جلسات این مرکز، برگزار کرد. 

حجت‌الاسلام محمدجعفر دیلمی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز مقاومت بسیج سپاه بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: خبرنگاران به نوعی همان راویان احادیث و تاریخ اسلام هستند و می‌توانند نقش مهمی در تاریخ نگاری و انعکاس صحیح وقایع جامعه اسلامی به دور از اشتباه انجام بدهند. 

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند: "روایت صحیح کنید تا روایت غلط به گوش مردم نرسد" و ما باید یک قدم جلوتر از دشمن باشیم تا از ایجاد فضای رسانه‌ای مسموم و ترویج روایت‌های غلط جلوگیری کنیم. 

سرگرد پاسدار مهدی آزادیخواه فرمانده مرکز مقاومت بسیج بندرامام خمینی(ره) اظهار کرد: بسیج رسانه می‌تواند با تشکیل کانون اندیشه‌ورز و جلسات با مسئولان شهری مطالبات مردم را به آنها با طرح و برنامه منتقل کرده و پیگیری کند. 

وی افزود: انحراف خبرنگاران می‌تواند جامعه را منحرف کند و کسانی که رسالت خبرنگاری دارند می‌توانند با بیان صحیح روایت اول و جهاد تبیین در برابر عملیات‌های روانی دشمنان، واقعیت‌ها را به مردم منتقل کنند. 

رضا ولایتی مسئول کانون بسیج رسانه بندر امام خمینی(ره) با تشکر از فرماندهی مرکز مقاومت بسیج سپاه، برای برگزاری آیئن تجلیل از خبرنگاران بسیجی اظهار کرد: مراسم روز خبرنگار با هدف تجلیل از زحمات خبرنگاران بسیجی و نیز تصویربرداران و خبرنگارانی که با روحیه بسیجی در جهت امیدآفرینی و تقویت فضای گفتمانی رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی تلاش کرده و با بسیج رسانه همکاری داشتند، انجام شد. 

وی افزود: خبرنگاران و تصویربرداران خبری خبرگزاری‌های صداوسیما، فارس، تسنیم، پانا، رهیاب، بسیج، خبر خورموسی، خبر بندر امام خمینی(ره) و روابط عمومی همکار با بسیج رسانه در این مراسم حضور داشتند و از زحمات "محمد قنواتی" خبرنگار و پیشکسوت رسانه‌ای بندر امام خمینی(ره)، تشکر و قدردانی شد. 

ولایتی گفت: افراد مختلفی در هیئت تحریریه نقش‌آفرینی می‌کنند تا یک خبر تهیه، تنظیم، انتشار و جریان ساز شود و زحمات این عزیران قابل تقدیر است.
 
وی افزود: روایت تصویربرداران خبری را تکمیل کننده کار خبرنگاران است و بدون حضور هر کدام نقش روایتگری خبری ناقص روایت می‌شود. 

مسئول کانون بسیج رسانه بندر امام خمینی(ره)، تقویت و حمایت از رسانه تراز انقلاب اسلامی، حمایت از خبرنگاران و تصویربرداران خبری و ایجاد روزنامه‌نگاری حرفه‌ای از اهداف بسیج رسانه در بندر امام خمینی(ره)، عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار