خبرهای داغ:
امام جمعه اقلید در مراسم روز خبرنگار:

خبرنگاران در تمام حوادث و فراز و نشیب ها در خط مقدم هستند

آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان اقلید با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۲۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان اقلید با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجید گشول دره سیبی امام جمعه اقلید در این مراسم، به بیان ویژگی های خبرنگار پرداخت و اظهار داشت: سختی ها و دشواری های رسالت خبرنگاری باید بیان شود، چرا که خبرنگاران فدای مردم شده اند تا بتوانند مشکلات مردم را مطالبه کرده و آنها را برطرف کنند .

 وی گفت: خبرنگاران در تمام حوادث و فراز و نشیب ها در خط مقدم هستند و از جان خود مایه می گذارند، پس باید قدر آنان را بدانیم، ۲۴۴ شهید، ۵۰ جانباز و ۱۲ آزاده  خبرنگار در دفاع مقدس، چشم و گوش رسانه بوده اند و با هنر خود، اخبار دفاع مقدس را منتشر کرده اند، روز خبرنگار فرصتی است تا به فعالیت های ارزشمند خبرنگاران پرداخته و همه مسئولان باید به جایگاه آنان اهمیت قائل شوند.

 منصوری فرماندار اقلید نیز در ادامه به بیان ویژگی های فرهنگی، مذهبی، هنری و تفریحی اقلید پرداخت و گفت: شهرستان اقلید به عنوان شهر امام زمان(عج) و قدمگاه حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) و با وجود چشمه سارهای فراوان، میزبان گردشگران بسیاری است و مفتخریم که در روز خبرنگار، میزبان خبرنگاران استان فارس در این شهرستان هستیم.

 ابوالفضل حسن بیگی از خبرنگاران شهرستان اقلید هم در سخنانی به مشکلات پیش روی خبرنگاران پرداخته و حمایت از این قشر پر تلاش که با عشق و علاقه در حال فعالیت هستند را خواستار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار