خبرهای داغ:

اثرگذاری قلم خبرنگاران در ایجاد فضای همدلی و وفاق در جامعه

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: برای تعدیل مسائل و مشکلات باید فضای همدلی و وفاق باشد و فضای هم افزا بوجود آید که این مهم با اثر قلم خبرنگاران موثرتر است و باید از هنرمندی آنها بهره بُرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۵۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

اثرگذاری قلم خبرنگاران در ایجاد فضای همدلی و وفاق در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران شهرستان در تالار ولایت فرمانداری این شهر با بیان اینکه خبرنگاران شهرستان از جنبه مطالبه گری و اخبار شهرستان بدرستی عمل می‌کنند، افزود: انتقال اخبار درست در زمان دولت شهید رئیسی که با جدیت مسائل و موضوعات مردم را دنبال می‌کرد انتقال می‌شد و امیدواریم این وفاق و همدلی و همراهی برای دولت چهاردهم توسط شما باشد.
وی با تاکید بر اینکه برای تعدیل مسائل و مشکلات باید فضای همدلی و وفاق باشد و فضای هم افزا بوجود آید، گفت: این هم افزایی با اثر قلم شما موثرتر است و باید از هنرمندی شما بهره بُرد.
جلالی با بیان اینکه خبرنگاری به عنوان یک شغل جنبه مادی خاصی ندارد، اظهار کرد:، اما خبرنگاران با توجه دلسوزانه و عالمانه وارد فضا شده و واقعیت‌ها را منعکس می‌کنند و انتقال درست آن برکت کار شما خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه انتقال درست و پیگیری خبرنگاران همراه، علی رغم سختی‌ها بودن کوتاهی تلاش و پیگیر کرده و مطالبه خواسته مردم را داشتند، تصریح کرد: در شهرستان فضای تعامل و همدلی مسؤولان در پیش بُرد برنامه‌ها مهم است و تعاملات مسؤولان سرعت به کار می‌دهد و کیفیت عملکرد را بالا می‌بَرد.
فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به اتفاقات خوبی که در شهرستان در چند سال اخیر رخ داده، گفت: پل غیر همسطح جاده مجن، جاده بیارجمند به چاه جام، جاده میامی به جیلان و جاده طرود و سه راهی اولنگ و مجتمع فرهنگی و مصلی و مجموعه ورزشگاه و مجموعه ورزشی جانبازان و بهداشت و درمان شهرستان فعالیت‌هایی بوده که انجام شده و در حال انجام است و همه باید کمک کنیم این ظرفیت‌های خوب ایجاد شده و اثرگذار با مطالبه گری مردم و دنبال کردن آن توسط شما و ما محقق شود.
در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار