خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان؛

بیش از دو هزار روستای لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند

بیش از دو هزار روستای لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: دو هزار ۳۳۱ روستا از مجموع دو هزار و ۴۴۷ روستای واجد شرایط گازرسانی در لرستان، از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۷۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان ظهرامروز در همایش تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: دو هزار ۳۳۱ روستا از مجموع دو هزار و ۴۴۷ روستای واجد شرایط گازرسانی در لرستان، از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی اظهار داشت:  امسال  ۳۲ روستا گاز رسانی شدند که درهفته دولت سال جاری تعداد ۳۸ روستا  به روستا‌های گاز دار اضافه خواهند شد.

گودرزی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ صنعت کوچک و بزرگ گاز را از شرکت دریافت می‌کنند، تصریح کرد: توسعه گازرسانی، استفاده از گاز و مصرف آن در رشد صنعتی، تولید و اشتغال و ایجاد زیرساخت‌ها موثر است  و به سمت و سوی  می‌رویم که در واقع هیچ متقضی گاز خصوصا در بخش صنعتی پشت خط نداشته  باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان یاد آور شد:در هر جای که  فرایند گاز رسانی انجام می‌شود  نصب علمک  سه ماه بعد صورت می‌گیرد سال گذشته با گازرسانی منطقه شول‌آباد الیگودرز پس از گذشت یک ماه، کلیه علمک گاز در این شهر نصب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار