خبرهای داغ:

خبرنگاران سفیران امیدبخش در جامعه هستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: خبرنگاران بعنوان سفیران امیدبخش، با امیدآفرینی، بسترساز امنیت برای جامعه هستند.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۹۲
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، باهدف بزرگداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، مراسمی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه باحضور اصحاب رسانه شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های جهادی خبرنگاران در عرصه انتشار اخبار و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران بعنوان سفیران امیدبخش، با امیدآفرینی، بسترساز امنیت برای جامعه هستند.

او با بیان اینکه کار اصلی خدامحوری، حق محوری و حق طلبی است، افزود: شما خبرنگاران سخن را با نگاه به حق طلبی ها مطرح می کنید. اکنون در گام دوم انقلاب قرار داریم و مهم ترین اصل برای یک خبرنگار حفظ وحدت است، امروز بسیاری در تلاش هستند تا این وحدت را از جامعه مسلمین کمرنگ کنند و باید موقعیت های کشور را در نظر گرفت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تصریح کرد: خبرنگاران جزء عرصه بیداری مردم هستند و عرصه جهاد شما، بیداری مردم است که ضمن انتقال اخبار و وقایع به مردم به سه رکن اصلی خبر، سرعت، دقت و صحت توجه دارید. در آیات قرن نیز آمده است که اگر خبری به سمت شما آمد در مورد آن تحقیق و جستجو کنید. این سه رکن خبر نیز باید در موازات یکدیگر حرکت کنند.

فرزین در ادامه اضافه کرد: امیدبخشی و امید دادن به نظام، جامعه و مردم جزء وظایفی است که رسانه و مطبوعات انجام می دهند و از مطالبات دائمی انقلاب اسلامی است. این مهم را در زندگی پیامبران خویش نیز شاهد بوده و آن ها امیدبخش و کارشان پیام آوری بوده است.    

او در خاتمه عنوان کرد: این دوربین، قلم و پیام شما، همان سلاح رزمندگان و پاسداران است و شما با این سلاح در خط مقدم جنگ رسانه ای قرار دارید.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار