رسالت خبرنگاران برگرفته از رسالت زینبی است+عکس

همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، آیین تجلیل از خبرنگاران توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تابباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار از خبرنگاران فعال شهرستان تایباد توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار حسین شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تایباد در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های بسیج، صداوسیما، فارس، مهر، مدیران کانال های خبری و ... برگزار شد اظهار کرد: رسالت خبرنگاران برگرفته از رسالت زینبی بوده و سپاه حامی و مدافع جایگاه حقوقی خبرنگاران است.

وی افزود: اقدامات و جریانات ارزشی باید هنرمندانه خبری شود و به مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... مردم پرداخته شود.

 شمس ادامه داد: خبرنگاران نقش بسزایی در مأموریت های بسیج دارند و اهمیت خبرنگار وقتی بیشتر نمایان است که هر برنامه ای که اجرا می شود توسط خبرنگاران به خوبی پوشش داده شود و گر نه آن برنامه باطل است.

وی با اشاره به روشنگری حضرت زینب (س) در واقعه کربلا اعلام کرد: رسالت خبرنگاران رسالت زینبی است و باید روشنگری کنند و پیام رسانی را به نحو احسن انجام دهند خبرنگاران در اصل پیام رسان خون شهدا هستند.

 در ادامه این مراسم، خبرنگاران به بیان مسائل و موانع پیش روی حرفهٔ ارزشمند خبرنگاری پرداختند و نبود تجهیزات و امکانات کافی و مورد نیاز و عدم بودجهٔ تشکیلاتی در حوزه خبر را از اصلی ترین مشکلات حوزه خبرنگاری در سطح شهرستان دانستند.

خبرنگار/ حسین رحمانی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار