مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

اجرای 15 طرح آبرسانی در شهرستان خدابنده

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 15 طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان خدابنده در حال انجام است.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۴۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

اجرای 15 طرح آبرسانی در شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان علی محمد نادرخانی اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای آقجه قیا در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال یکی از این طرح هاست که در حال اجرا می باشد.

وی افزود: این طرح شامل اجرای عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه توزیع آب به طول 1600 متر است که با مشارکت اهالی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق نیز از دیگر بخش های این طرح آبرسانی است که مجوز مربوطه اخذ و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

 نادرخانی افزود: با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر 2400 نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح، روستای دوتپه علیا نیز با جمعیتی افزون بر 400 نفز از نعمت آب سالم و بهداشتی برخودار و تنش آبی این روستا رفع می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: افزون بر روستای آقجه قیا، طرح های آبرسانی در روستاهای زرند، مجتمع کوثر و شهرهای نوربهار و سهرورد نیز بطور همزمان در حال اجراست.

این مسئول یادآور شد: حفر و تجهیز 10 حلقه چاه دستی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال برای تامین آب شرب بیش از 5 هزار نفر جمعیت روستایی در شهرستان خدابنده نیز از دیگر طرح های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این شهرستان است.

فاطمه عسگری

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار