خبرهای داغ:

حمایت شورای اسلامی شهر شاهرود از هنرمندان

شاهرود_ رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: شورای اسلامی از هنرمندان حمایت می کند تا مسائل فرهنگی در قالب هنر به شهروندان ارائه شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۴۲
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

حمایت شورای اسلامی شهر شاهرود از هنرمندانبه گزارش خبرنگار بسیج، رئیس حوزه هنری شهرستان شاهرود با رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
محمدرضا یونسیان رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود حوزه هنری را بهترین مشاور برای امور فرهنگی شهر دانست و گفت: حوزه هنری می‌تواند در امور فرهنگی و هنری شهر به قدری تاثیرگذار باشد که بسیاری از مسائل فرهنگی در قالب هنر به شهروندان ارائه گردد.
وی افزود: شورای اسلامی نیاز دارد تا هنرمندان در امور فرهنگی شهر مشارکت فعال تری کنند، لذا انتظار می‌رود هنری مانند تئاتر‌های خیابانی پیوست فرهنگی شهر شود.
یونسیان ادامه داد: در این راستا شورای شهر آماده همکاری با حوزه هنری است تا شاهد برگزاری چنین محافل فرهنگی در سطح خیابان‌های شهر شاهرود باشیم.
رئیس شورای شهر بیان کرد: تمام تلاشمان این است در عرصه عمل، اقدامات خود را نشان داده و فقط به برگزاری جلسه اکتفا نکنیم چرا که با کار و عمل می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.
در ابتدای جلسه مصطفی واحدی رئیس حوزه هنری شاهرود انتخاب محمدرضا یونسیان به عنوان رئیس شورای شهر را نویدی برای هنرمندان شاهرودی دانست و گفت: امیدوارم با تغییرات به وجود آمده شاهد دگرگونی در حمایت از حوزه هنری و هنرمندان باشیم و از هنر و هنرمندان حمایت بیشتری گردد.
رئیس حوزه هنری شاهرود اظهار داشت: از سال ۱۳۶۸ که این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده به طور تخصصی به هنر پرداخته و آثار فاخر و ارزشمندی به ثبت رسانده است.
واحدی تولید تئاتر، ثبت تاریخ شفایی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های عکاسی، نشست‌های هنری شعر، داستان و ... را از مهمترین امور حوزه هنری دانست و اعلام آمادگی کرد و تاکید کرد: حوزه هنری شاهرود نیز آماده است با همکاری و مشارکت شورا تئاتر‌های خیابانی را تولید و در سطح خیابان‌های شهر برگزار کند.
در این جلسه سجاد حیدرزاده، مرتضی حلاجی و خانم‌ها امامی و حسینی از مسئولین بخش‌های مختلف حوزه هنری شاهرود نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار