خبرهای داغ:

به مناسبت سالروز شهادت دوتن از شهدای گلگون کفن شهرستان ایذه

شهیدان داوود رضایی مفرد و شهید والامقام جمشید اسماعیلوندی از شهدای والامقام شهرستان ایذه را بیشتر بشناسیم.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۶۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، شهادت هنر مردان خداست، دوان از مردان خدایی در ایذه را بهتر بشناسیم ، شهید داوود رضایی مفرد ، ولادت: ۱۳۴۶، ایذه ، روستای دهنو و شهادت: ۱۳۶۹/۵/۲۱، بیمارستان اهواز بوده که در قبرستان روستای دهنو در خاک آرام گرفت.

این شهید والامقام تحصيلات خود را تا دوم راهنمايی ادامه داد، در نوجوانی به كشاورزی مشغول شد ، علاقه ی خاصی به امام و انقلاب داشت و هميشه از آرمان های انقلاب دفاع می كرد ، از طريق نظام وظیفه به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و سرانجام ۲۱مرداد۱۳۶۹ در بیمارستان اهواز به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

 

شهید جمشید اسماعیلوندی ولادت: ۱۳۴۷، ایذه ، روستای بی بی گل مرده، شهادت: ۱۳۶۷/۵/۲۱،منطقه هویزه بود که در قبرستان نورآباد آرام گرفت.

در دوره راهنمایی علاوه بر تحصیل به حرفه مكانيكی پرداخت، بعد از پيروزی انقلاب و شروع جنگ تحميلی تمام تلاش خود را كرد تا بتواند در جبهه ها حضور يابد، ۱۳۶۶ در سن ۱۸ سالگی جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی جبهه های حق عليه باطل شد .این جوان برومند در جزيره ی مجنون شيميايی شد و مدتی در بیمارستان بستری شد ، پس از بهبود نسبی مجدداً راهی منطقه هویزه شد و پس از۱۷ ماه خدمت و مجاهدت سرانجام در تاریخ ۲۱مردادماه۱۳۶۷ در منطقه ی هويزه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار