خبرهای داغ:
پورعرب:

منتخبین شورای اجرایی هلال احمر شهرستان بهار اعلام شدند

همدان-رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار از برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهایی اجرایی و بازرسین شعبه هلال‌احمر بهار با مشارکت اعضای داوطلب خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۶۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
منتخبین شورای اجرایی هلال احمر شهرستان بهار اعلام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سجاد پورعرب اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات شورای اجرایی و بازرسی هلال‌احمر ایران از روز جمعه  ۱۹مردادماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در این شعبه جمعیت هلال احمر آغاز شد و طبق زمان‌بندی اولیه این انتخابات به مدت ۹ ساعت و تا ساعت ۱۷ برگزار شد.

وی تصریح کرد: در انتخابات شمشمین دوره شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر بهار ۱۳ نفر کاندیدا داشتیم که از این تعداد ۸ نفر انتخاب می‌شوند و در هر یک از شعبه های هلال‌احمر در شهرستان ها ۵ نفر عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی‌البدل هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار عنوان کرد: در پایان ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر حسین محمدی، فردوس نبی پور، سید حمیدرضا مسیبی جاوید و لیلا حسینی به عنوان اعضای منتخب اصلی شورای اجرایی و احمد احمدی و آوا وزیری اجود به عنوان اعضای منتخب علی البدل شورای اجرایی، احسان کرمی منتخب بازرسی و حمیدرضا یادگاری به عنوان منتخب علی البدل بازرسی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار