خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

نصب ۵۶۵۰ عدد تابلو و علائم ترافیکی در محورهای استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از نصب ۵ هزار و ۶۵۰ عدد تابلو وعلائم ترافیکی در محورهای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۷۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
نصب ۵۶۵۰ عدد تابلو و علائم ترافیکی در محورهای استان همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و شروع مراسم اربعین حسینی، ارتقاء ایمنی راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که در همین راستا افزون بر ۵ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو وعلائم، ۵۰۰ مترمربع تابلو های اطلاعاتی، ۵ کیلومتر نیوجرسی، ۵هزار عدد چشم گربه‌ای، استوانه‌ای و بشکه‌های ترافیکی در راه‌های استان همدان نصب شده است.

وی با اشاره به ارتقاء ایمنی تقاطع‌های موجود در محورهای استان گفت: آشکارسازی دماغه‌ها، رنگ‌آمیزی و نصب سرعتکاه، خط نوشته ترافیکی، تعمیر و ساماندهی چراغ‌های چشمک زن، نصب روشنایی مقطعی در تقاطع‌ها داری تصادف از جمله اقدامات موثر برای ایمن‌سازی تقاطع‌ها بوده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ نقطه حادثه‌خیز بطور کامل رفع و اصلاح شده و ۴۳ نقطه مستعد تصادف نیز با نصب تابلو وعلائم آشکارسازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار