خبرهای داغ:

برگزاری مجمع سالانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خورستان / رشد بیش از ۱۰۰درصدی برخی از شاخص‌ها

مجمع سالانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خورستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۸۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم تعاونی مصرف در شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور سهامداران این تعاونی امروز ۲۱ مردادماه برگزار شد.

در ابتدای این مجمع ناطقی مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خورستان از رشد تمامی شاخص ها در سال۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان مشابه خبر داد و گفت: رشد۱۰۳درصدی ارزش بازار (ارائه خدمات به اعضا باشاخص ریال) و افزونی ۸۶درصدی سهم بازار(ارائه خدمات به اعضا باشاخص درخواست خدمات) از جمله شاخص های صعودی در این تعاونی است.

وی افزود: رشد ۵۷ درصدی اعضا و‌عضو پذیری و رشد ۲۱۹درصدی سود خالص در قیاس با زمان مشابه نیز از دیگر شاخص‌هایی است که در تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خورستان در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن از دیگر شاخص‌های صعودی عملکردی این تعاونی است.

ناطقی عنوان کرد: دست آوردهای بی نظیر سال۱۴۰۲مرهون حمایتهای بی شائبه هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولاداکسین خوزستان است که با نگاه ارزشمند خود مسیر توسعه را هموار کردند زیرا تمامی مولفه هایی که برای اولین بار به دست آمده ازجمله خرید ملک تعاونی منتج به خلق رضایتمندی پرسنل شده است.

در ادامه این مجمع داوودی نماینده موسسه حسابرسی سینافکر به تشریح صورتهای مالی تلفیقی پرداخت که برای چهارمین سال پیایی تعاونی توانست صورت‌های مالی مقبول را اخذ نماید.

همچنین گزارش افزایش ۱۰۰درصدی سهام و سرمایه شرکت توسط ایشان طرح و ارائه شد.

در این مجمع فرامرزی رییس هییت مدیره تعاونی گفت: از تلاش های انجام شده از سوی مدیرعامل و تمامی مجموعه قدردانی میکنم؛همچنین اتخاذ سیاستهای راهبردی هیات مدیره،تعاونی را در سال جاری همگام باشرکت فولاداکسین برای پیشیرد اهداف بسیار کمک کرد.

در ادامه این جلسه روشنی دیگر عضو هیئت مدیره تعاونی شرایط ساخت ملک تعاونی و ارزش افزوده آن را  به سمع حضار رساند.

در پایان این مجمع نیز پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا به منظور تعیین بازرس امسال، سعیدسینا برای این سمت انتخاب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار