خبرهای داغ:
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم:

ظرفیت دانشگاه هنر اسلامی تبریز در تبدیل شدن به قطب مهارت افزایی کشور

تبریز- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه در یک هفته شاهد بودیم که دانشگاه هنر اسلامی تبریز ظرفیت تبدیل شدن به قطب مهارت افزایی کشور را دارد، افزود: در دانشگاه هنر اسلامی تبریز رشته های منحصر به فردی وجود دارد و که در هیچ جای کشور نیست.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۸۶
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فردین تقی زاده در افتتاحیه رویداد ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه سراسر کشور (هفته دختران)  با بیان اینکه هدف از برگزاری ای دوره کسب مهارت است، گفت: نمایشگاه آثار هنری که در آخرین روز رویداد هفته پسران برگزار شد، همه را به وجد آورد و نشان داد کسب مهارت چطور می تواند هنر خلق کند.

وی اشاره به اینکه هدف داریم همزمان با اختتامیه هفته دختران نیز نمایشگاه آثار هنری آنها را در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار کنیم، گفت: آثار هنری که تولید دانشجویان دختر شرکت کننده در این دوره است بعد از نمایشگاه نیز در لابی وزارت علوم و یا مجلس شورای اسلامی به صورت دائمی به نمایش گذاشته می شود تا آثار زحمات دانشجویان دیده شود و اهمیت مهارت افزایی باری دیگر به گوش برسد.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: قطعا این حرکت کمک می‌کند تا تسهیلات دانشجویی از سوی صندوق رفاه دانشجویان برای علاقمندان به ادامه مهارت افزایی در سطح پیشرفته فراهم شود و از رشته های منحصر به فرد حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه در یک هفته شاهد بودیم که دانشگاه هنر اسلامی تبریز ظرفیت تبدیل شدن به قطب مهارت افزایی کشور را دارد، افزود: در دانشگاه هنر اسلامی تبریز رشته های منحصر به فردی وجود دارد و که در هیچ جای کشور نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار