رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دهگلان خبر داد:

اختصاص جایگاه عرضه سوخت دهگلان به زائران

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دهگلان گفت: این شهرستان از نظر سوخت‌رسانی مشکلی نداشته و زائران می‌توانند از خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت بهره‌مند شوند و کلیه تدارکات لازم در جهت خدمات‌دهی هر چه‌بهتر به زوار گرامی فراهم شده است.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۲۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

محمد حامد جهان‌بخش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: در اربعین حسینی ۱۴۰۳ و باتوجه‌به اینکه شهرستان دهگلان در مسیر زائران اربعین حسینی قرار گرفته است، تدارکات لازم از جمله چهار جایگاه فعال و شبانه‌روزی (دو جایگاه CNG فعال، یک جایگاه دومنظوره) نیز در جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین در نظر گرفته شده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دهگلان تأکید کرد: خوشبختانه شهرستان دهگلان از نظر سوخت‌رسانی مشکلی نداشته و زائران می‌توانند از خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت بهره‌مند شوند، کلیه تدارکات لازم در جهت خدمات‌دهی هر چه‌بهتر به زوار گرامی فراهم شده است.

وی در ادامه یادآور شد: در صورت بروز مشکل در جایگاه‌های سوخت، زوار و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ به‌صورت شبانه‌روزی در تماس باشند، سامانه مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تنها سامانه پاسخگویی به مردم است و به‌صورت آنلاین به تماس‌ها و درخواست‌های مردم پاسخ داده خواهد شد.

جهان‌بخش رئیس ناحیه دهگلان بیان کرد: تأمین سوخت ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی از جمله کمباین و تراکتور میانگین عرضه سوخت نفت گاز در شهرستان ۱۴۵ هزار لیتر و سوخت بنزین نیز قریب به ۸۰ هزار لیتر بوده که بدون هیچ کم‌وکاستی روزانه توزیع می‌شود، البته برای عرضه سوخت بیشتر از طول روز باید با مجوز از شرکت نفت استان کردستان صورت گیرد.

وی به فعالیت بیش از ۴۰۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در سطح شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی توزیع سوخت بخش کشاورزی شهرستان به‌صورت الکترونیکی بوده و سهمیه تخصیص‌یافته به این بخش نیز در ابتدای هرسال مشخص و به جهاد کشاورزی استان اعلام می‌شود.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دهگلان در ادامه تشریح کرد: از بخش کشاورزی نیز از ابتدای سال تا به الان حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در بین کشاورزان و ادوات کشاورزی توزیع شده است، بالغ بر ۱۹ مصرف‌کننده عمده در شهرستان (مرغداری، شرکت‌های خصوصی و دولتی و…) وجود دارند که حتی در زمان قطعی برق با تأمین سوخت آنها توسط شرکت نفت دهگلان، از تعطیلی و توقف کارشان جلوگیری می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کشاورزان به‌خصوص تراکتور داران درخواست می‌شود، در صورت عدم فعالیت دستگاه تراکتور یا اگر ادوات کشاورزی غیرقابل‌استفاده دارند، تقاضای سوخت نکنند، در ایامی قرار داریم که از لحاظ عرضه سوخت با مشکل مواجه شده‌ایم، لذا از شهروندان می‌خواهیم که ما را در گذر از این بحران موقتی همراهی کنند، خوشبختانه در شهرستان دهگلان در طی پنج ماه اولیه سال جاری شاهد هیچ‌گونه تخلفی مبنی بر قاچاق عرضه سوخت نبوده‌ایم که این خبر بسیار خوبی است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار