مشکل تامین آب پایدار اسلام‌آباد پارس‌آباد طی یک هفته برطرف می‌شود

مدیرکل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ جدید و یک مخزن آب، مشکل کم آبی در منطقه اسلام‌آباد پارس‌آباد به طور کامل برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۳۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
فارس من| مشکل تامین آب پایدار اسلام‌آباد پارس‌آباد طی یک هفته برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مخاطبان این خبرگزاری چندی پیش با ثبت پویشی با عنوان «مشکل قطعی آب در اسلام‌آباد را هر چه سریع‌تر برطرف کنید» خواستار رسیدگی به موضوع قطع آب در اسلام آباد شهرستان پارس‌آباد شدند.در متن این پویش آمده است: «قابل توجه مسئولان استان اردبیل امام جمعه محترم استان و استانداری اردبیل، در مورد شهر اسلام آباد تا کی و کجا اطلاع‌رسانی کنیم در این دمای نزدیک ۴۵ درجه امروز از ۸ صبح تا ۱۲ شب آب نداریم و هر روز نزدیک سه ساعت برق نداریم و وقتی که برق قطع می‌شود آب هم نداریم چون آب با دینام وصل می‌شود. هیچ یک از مسئولان شهرستان پارس‌آباد پاسخگو نیستند، بخشداری و شورای شهر اسلام‌آباد هم در خواب زمستانی هستند. مسئولان استانی به داد مردم شهر اسلام‌آباد برسید، آیا آب مایه حیات نیست؟! در این گرمای شدید و نبود آب و برق، زندگی کردن با سختی همراه است!!!چرا هیچ مسئولی پاسخگو نیست!.»برای پیگیری این موضوع خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل به سراغ مسعود خیرجو، مدیرکل آب و فاضلاب استان اردبیل رفت.

حل مشکل کم‌آبی اسلام‌آباد پارس‌آباد با افزایش ظرفیت

مسعود خیرجو، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، از رفع مشکل کم آبی در شهر اسلام‌آباد پارس‌آباد ظرف یک هفته آینده خبر داده و علت اصلی این مشکل را افزایش مصرف آب در ساعات پیک، به ویژه در مناطق مرتفع شهر، عنوان کرد.خیرجو افزود: برای حل این مشکل، یک ایستگاه پمپاژ جدید و یک مخزن آب در این منطقه احداث شده است که مراحل پایانی بهره‌برداری را طی می‌کند و همچنین، یک خط انتقال آب از تصفیه خانه پارس‌آباد به این منطقه ایجاد شده است تا تامین آب پایدار برای اسلام‌آباد و روستاهای اطراف را تضمین کند.

مشکل آب اسلام‌آباد پارس‌آباد به طور کامل حل خواهد شد

وی با تاکید بر اینکه مشکل آب اسلام‌آباد پارس‌آباد به طور کامل حل خواهد شد، گفت: با افزایش ظرفیت شبکه آبرسانی، مشکل کمبود آب در ساعات پیک و در مناطق مرتفع شهر نیز برطرف خواهد شد.مدیرکل آب و فاضلاب استان اردبیل تشریح کرد: اقدامات انجام شده برای رفع مشکل آب اسلام‌آباد پارس‌آباد، به صورت پایدار و بلندمدت بوده و از تکرار این مشکل در آینده جلوگیری خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار