خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

دانش آموزان با علم آموزی و خودباوری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

سردار مهدوی بر توجه دانش‌آموزان بسیجی بر علم‌آموزی و درس خواندن تأکید کرد و گفت: شما بسیجیان باید در عرصه‌های علمی و فرهنگی نسبت به بقیه دانش آموزان پیش‌رو، پیشگام و پشیبرندگی داشته باشید و زمانی می‌توانید این نقش را ایفا کنید که پیشرونده باشید.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۷۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به‌شدت بدنبال استحاله کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نمی‌توانند آینده رو به پیشرفت انقلاب اسلامی را تحمل کنند چون منافع آنها به خطر افتاده و نمی‌توانند افکار و اندیشه باطل خود را در جامع اشاعه دهند چون ملت های آزادی خواه جهان با بصیرت افزایی و روشنگری ایران اسلامی جلوی استکبار ایستادگی کرده است.

سردار مهدوی با بیان اینکه ملت ایران همواره در برابر توطئه‌های استکبار ایستاده و مقاومت کرده، بیان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی دارند و در این مسیر از طرح ريزی بر قشر نوجوان و دانش آموز شروع کرده است؛ استکبار جهانی امروز از سر استیصال به نسل‌کشی و کودک کشی رو آورده است و قصد دارد، ریشه این نسل مقاوم را قطع کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) مطرح کرد: امروز رسالت شما جوانان و نوجوانان مهمتر و دشوارتر است، چون امروز شما دانش‌آموزان بیشتر از بقیه اقشار جامعه مورد تهاجم دشمن قرار دارید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بر توجه دانش‌آموزان بسیجی بر علم‌آموزی و درس خواندن تأکید کرد و گفت: شما بسیجیان باید در عرصه‌های علمی و فرهنگی نسبت به بقیه دانش آموزان پیش‌رو، پیشگام و پشیبرندگی داشته باشید و زمانی می‌توانید این نقش را ایفا کنید که پیشرونده باشید.

وی اظهار داشت: امید آینده انقلاب اسلامی و این کشور شما جوانان و دانش‌آموزان هستید، چرخ های پیشرفت و آبادانی و توسعه این کشور بدست شما به راه می افتد، مدیران آینده کشور شما هستید.

سردار مهدوی با بیان اینکه حل مشکلات آینده کشور بدست شما جوانان مومن و انقلابی است، ادامه داد: برای رفع چالش‌های پیش‌رو باید سطح علمی، تحقیقاتی و پژوهش خود را بالا ببرید با درس خواندن صحیح و علم اموزی درست، خودباوری را به دنیا عرضه کنید و مشکلات آینده کشور را حل کنید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خاطرنشان کرد: دشمن با رواج مسائل سوء فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی بدنبال استحاله مدارس ما است که لازم هست تشکل‌های فرهنگی و آموزشی فعال در مدارس، واحدهای بسیج دانش‌آموزی و اولیا مدارس با این توطئه‌ها مقابله کنند و با بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات در مدارس، هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند.

سردار مهدوی ادامه دارد: نیاز هست بسیج دانش‌آموزی در مدارس مطالبه گر باشد تا مشکلات و آسیب‌های مدارس با همکاری مسئولان مدرسه شناسایی شود و با بصیرت افزایی این مشکلات رفع شود و در جهت پیشرفت مدارس برای کمک به دانش آموزان و آموزش پرورش و امور تربیتی و فرهنگی و علمی گام های خوبی را برداريم.

موسوی زاهد مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: دوره یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای پیشگامان مقطع متوسطه دوم هر ساله در ابتدای مردادماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امروز مراسم اختتامیه دوره طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی مدارس استان با حضور فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مدارس دخترانه خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.

موسوی زاهد گفت: در دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی به توانمندی مدیریتی دانش آموزان برای تعامل با مدیران و اولیا مدرسه و دانش‌آموزان، اقناع سازی در مباحث تربیتی و تبیینی پرداخته شد تا انشاالله در سال تحصیلی آینده شاهد رشد فعالیت‌های فرهنگی، تبیینی در سطح مدارس استان باشیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مدیر اداره‌کل آموزش و پرورش استان، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام، مدیریت پردیس امام سجاد بیرجند در برگزاری این دوره قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار