خبرهای داغ:

اعزام کاروان اورژانس آذربایجان شرقی به مناطق مرزی استان ایلام

تبریز- کاروان اورژانس پیش بیمارستانی و کادر درمان آذربایجان شرقی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به مناطق مرزی استان ایلام اعزام شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۰۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاروان اورژانس پیش بیمارستانی و کادر درمان آذربایجان شرقی در قالب ۴۱ کارشناس فوریت پزشکی و ۳۴ نفر کادر درمان به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در استان ایلام اعزام شد و تا پایان آیین‌های اربعین در این مناطق مستقر می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم بدرقه این کاروان گفت: امسال نیز مثل سال‌های گذشته کاروان اورژانس آذربایجان شرقی در خدمت زائران امام حسین (علیه السلام) هستند و همکاران فعال در این کاروان علاوه بر خدمت رسانی به مردم منطقه شمال غرب کشور توفیق خدمت به زائران را که برنامه بزرگ فرهنگی و معنوی است به دست می‌آوردند.

 نقی پور افزود: تلاش‌ها و فداکاری‌های اعضای کاروان اورژانس آذربایجان شرقی در خدمت رسانی عاشقانه به زائران امام حسین (علیه السلام) به طور قطع گره گشای مشکلات دنیوی و اخروی خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: کاروان اعزامی از ادامه دهندگان راه امام حسین (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) باشند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و با عزت و سربلندی از این مسئولیت و ماموریت عظیم بازگردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم گفت: ۴۰ نفر از اعضای تیم درمانی نیز در مرحله دوم طی هفته‌های جاری جهت جایگزینی تیم اعزامی با انواع تخصص‌ها عازم مناطق مرزی خواهند شد تا در استان ایلام و مرز مهران، نقطه صفر مرزی و محور‌های مواصلاتی مستقر  به زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه دهند.

 جعفری روحی ادامه داد: کادر درمان در این حرکت جهادی با ۳۴ نفر از نیروی‌های کادر درمانی، ۲۴ نفر پرستار، ۳ نفر پزشک و ۶ نفر کمک پرستار و یک نفر مسئول تیم در خدمت زائران اربعین خواهند بود.

وی اظهار کرد: امسال در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز نیرو‌های فعال با حفظ توان عملیاتی خود طبق درخواست سازمان اورژانس کشور توفیق خدمت را کسب کردند تا جزو خادمان و زائران امام حسین (علیه السلام) شوند.

جعفری روحی افزود: این کاروان در قالب ۴۱ نفر کارشناس فوریت پزشکی و با تعداد یازده دستگاه آمبولانس مجهز و ۳ سرنشین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۴ نفر، یک دستگاه موتورلانس با یک سرنشین و ۲ دستگاه خودروی پشتیبانی و نقلیه با سه سرنشین عازم استان ایلام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار