همبستگی ادارات و نهادها و مردم در خدمت رسانی به زائرين حسینی(ع)

فضای زائر سرای امام رضا(علیه السلام)، برای اسکان حداقل سه هزار نفر زائر به صورت شبانه روزی تعبیه شده است .
کد خبر: ۹۶۲۰۵۲۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

حجت الاسلام هاشم رعنایی دبیر ستاد اربعین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:مکان زائر سرای امام رضا( علیه السلام) ، محل دائمی اسکان زائرین اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از کشور پاکستان نه در بازده زمانی اربعین بلکه همه سال است .

 

وی ادامه داد: خاصه پذیرایی از زائرین پاکستانی امام حسین علیه‌السلام به صورت مردمی ،ادارات و نهادها و حمایت امور خیریه در ایام اربعین بیشتر است .

 

رعنایی با اشاره به نحوه خدمت به زائرين اربعین حسینی(ع)تصریح کرد :در این مکان دو نوع خدمت به زائرين ارائه می شود،که شامل یک خدمت ، اسکان و پذیرایی و دیگر خدمت فرهنگی است .

 

وی تصریح کرد : فضای مکان زائر سرای امام رضا(علیه السلام)، را برای اسکان حداقل سه هزار نفر زائر به صورت شبانه روزی مهیا کردیم.

 

رعنایی یادآور شد:در فضای اسکان زوار، برنامه های فرهنگی شامل :مهد کودک ،غرفه کودک و نوجوان مباحث فرهنگی و نیز هدایایی که به زائرين اباعبدالله الحسین(علیه السلام) داده می شود،تعبیه شده است.

 

وی با اشاره به خدمات ارائه شده برای اسکان راحت ومناسب زائرين(ع) حسینی خاطرنشان کرد :در زمینه پذیرایی و تهیه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، بخشی از این غذا در زائر سرا طبخ می شود وبخشی هم در فضایی که برای مواکب اربعین ایجاد شده، که در آن

مواکب مردمی ونهادها وهمچنین برخی از ادارات مستقر شدند و پذیرایی میان وعده و پذیرایی ساده را به زائرين ارائه می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار