خدمت به زائرين پاکستانی اربعین حسینی در زاهدان

۱۵۵ خادم افتخاری اربعین در زائر سرای امام رضا (ع) با اجرای برنامه های فرهنگی ،مذهبی، برگزاری اقامه نماز جماعت ،غرفه کودک و نوجوان و خدمات اطعام و اسکان مشغول خدمت رسانی شبانه روزی، به زوار اربعین هستند‌.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۳۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

 حسن اشرفی ،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت :از ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ در موقوفه زائر سرای امام رضا علیه السلام میزبان زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)هستیم .

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ زائر در زائر سرای امام رضا (علیه السلام)حضور داشتند.

اشرفی تصریح کرد : زوار اربعین پس از یک شبانه روز اسکان در این مکان، راهی عتبات وعالیات مشهد مقدس و سپس به امکان مقدسه کشور عراق و کربلای معلا مشرف می شوند .

مدير کل اوقاف و امور خیریه استان ،در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه های اجرایی زائر سرا امام رضا(ع) زاهدان خبر داد و اذعان داشت : در این مکان برنامه های فرهنگی ،مذهبی، برگزاری اقامه نماز جماعت ،غرفه کودک و نوجوان و خدمات اطعام و اسکان زوار اباعبدالله الحسین( علیه السلام )در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد : ۴۵ خادم افتخاری خانم و۱۱۰ خادم افتخاری آقا ومساجد و هیئت‌های مذهبی در زائر سرای امام رضا علیه السلام مشغول خدمتگزاری و پذیرائی از زائرین اربعین حسینی(ع) هستند .

مدير کل اوقاف و امور خیریه استان ،یادآور شد :۱۳ هیئت نیز از هیئت‌های مذهبی مساجد و ادارات در زائر سرای امام رضا (علیه السلام )مشغول به خدمت رسانی به زائران اربعين حسینی(ع) از کشورهای  پاکستان و هندوستان در کشور جمهوری اسلامی ایران و در شهر زاهدان  هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار