معاون روابط‌عمومی سپاه امام رضا (ع):

در صحنه های امروز جنگ، رسانه ها نقش آفرین هستند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در صحنه های امروز جنگ، رسانه ها هستند که با تولید قدرت نتیجه جنگ را رقم می زنند.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۸۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار غلامرضا ترابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز دشمن با فضاسازی رسانه ای تلاش می‌ کند از جلاد تصویر شهید ارائه دهد، باطل را حق جلوه دهد و این شما اصحاب رسانه هستید که باید ایفای نقش کنید.

وی با تشکر از خبرنگاران عزیزی که در انعکاس اخبار بسیج و سپاه در کنار ما بوده و هستند گفت: این مناسبت بهانه‌ایست ای تا ذره ای از تلاش‌های شما را مردم ببینند.
معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روحیهٔ جهادی خبرنگاران در حوزه دفاعی امنیتی بیان داشت: خبرنگاران افتخاری بسیج بدون هیچ چشم داشتی در ثبت فعالیت های سپاه و بسیج از یکدیگر سبقت می گیرند.

ترابی از پیشکسوتان اهل قلم که عمر خود را در نگارش دوران طلایی دفاع مقدس صرف کردند نیز تشکر کرد و گفت: دست یکایکتان را می‌ بوسم.

وی با بیان اینکه مشهدالرضا (ع) بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و بعنوان پایتخت معنوی ایران محسوب می گردد، بیان داشت: ما در این استان حرف کم نداریم، مأموریت های مختلف بسیج و سپاه، پر است از تلاش های خالصانه، عالمانه و صادقانه، سربازان گمنام پس بیاییم تا آنها را بیان کنیم.

وی تاکید کرد: چرا از پیراهن گل آلود جهادگران بسیجی در سیل اخیر مشهد حرف نزنیم؟ چرا از زبان مردم زلزله زده کاشمر که گفتند: دست این بسیجی ها رو می بوسیم که اگر نبودند وضعیت ما به این سرعت بهبود پیدا نمی کرد، حرفی نگوییم یا اینکه سال گذشته اگر بچه های مخلص بسیجی نبودند، زائران امام رضا (ع) در برف و باران، در مسیر راه می ماندند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا ترابی در پایان با بیان اینکه جنگ همان جنگ است و فقط صحنه عوض شده است، گفت: دشمن با استفاده از ابزار هنر و رسانه در صدد این است تا حقایق را تحریف کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار