خبرهای داغ:
بخشدار بشاریات؛

ورودی ۲۷ روستای بخش بشاریات مجهز به دوربین مدار بسته شد/کاهش ۳۵ درصدی جرم و بزه در بخش بشاریات 

ورودی ۲۷ روستای بخش بشاریات مجهز به دوربین مدار بسته شد/کاهش ۳۵ درصدی جرم و بزه در بخش بشاریات 
موسوی عنوان کرد: یکی از اتفاقات خوش در این سه سال، تجهیز ورودی همه ۲۷ روستای خاکعلی به دوربین مدار بسته است که این اقدام موجب شد در چهار ماهه سالجاری نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد جرم و بزه در بخش بشاریات کاهش یابد.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۳۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز نشست خبری شهردار و بخشدار شهر خاکعلی با حضور بخشدار بشاریات، فرمانده انتظامی بخش بشاریات، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خاکعلی، رئیس شورای بخش بشاریات و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل شرکت مگسال برگزار شد. 

 

سید محسن موسوی بخشدار بشاریات در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاری بیان کرد: رسانه و خبرنگار چشم تیزبین و بینا، گوش شنوا و زبان رسای مردم هستند که مشکلات و مطالبات مردم را به نحو احسن منعکس می نمایند. این هنر رسانه است که اخبار را به گونه ای انعکاس دهد که تاثیرگذار باشد.

 

وی گفت: یکی دیگر از اهمیت های خبر این است که جنگ روایت ها و رسانه هاست. گاهی تاثیر یک توییت و خبر به مراتب عمیق تر از موشک است. لذا مشخص است که خبرنگاری یک شغل و حرفه مهم است که شما عهده دار آن هستید. یکی دیگر از اهمیت های این شغل این است که در جهاد تبیین که رهبر انقلاب آن را ترسیم کردند، رسانه ها رزمندگان خط مقدم جنگ ترکیبی هستند که در مقابله با آن باید تبیین کرد دستاوردهای گسترده نظام جمهوری اسلامی باشند. خبرنگاری و رسانه یکی از مشاغلی است که اگر عشق کنار آن نباشد نمی تواند تاثیرگذار باشد.

 

بخشدار بشاریات در ادامه با اشاره به سیمایی از بخش بشاریات گفت: بشاریات با بیست هزار جمعیت یکی از بخش های استان قزوین و شهرستان آبیک است. این بخش با ۲۷ روستا یکی از قطب های کشاورزی است چرا که ۲۵ تا ۳۰ درصد گندم استان در این شهر تولید می شود. خاکعلی یکی از شهرهای استان است که با اهدا ۵۳ شهید، پایداری خود را به انقلاب ثابت کرده است.

 

موسوی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم اضافه کرد: در دولت سیزدهم اتفاقات بسیار خوبی رخ داده، در این دولت یکی از رسالت های امام راحل که توجه به مناطق کم برخوردار، بسیار پویا بود. به طور مثال اعتبارات دولت سیزدهم به روستاها در هیچ دولتی وجود نداشت. اتفاقات در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ‌غیره گواه این مطلب است.

 

وی یادآور شد: در این ۳۳ ماه بالغ بر ۱۶۰ هزار متر معابر روستاها آسفالت شد و این موضوع طی ده سال گذشته بی سابقه بود که طی سه سال گذشته رخ داد. در طول ۴۵ سال گذشته روستای دبیران فاقد آسفالت بود که امروز بالغ بر ۹۸ درصد روستا آسفالت شده است. موضوع آسفالت روستاها به یک آرزو تبدیل شده بود و امروز در دولت سیزدهم این اتفاق خوش رخ داده است.

 

بخشدار بشاریات در ادامه افزود: در حوزه درمان یکی از مطالبات جدی مردم این بود که مرکز بهداشت جامع خاکعلی در شأن مردم نیست و با پیگیری شورا و شهرداری یک زمین برای این امر جانمایی شد و طی دو هفته آینده کلنگ زنی می شود. 

 

وی یادآور شد: در حوزه رسالت های اجتماعی اقدامی که در این سه سال اخیر رخ داد بی نظیر است. بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان توسط شرکت مگسال برای توسعه امور عمرانی و فرهنگی اجتماعی خاکعلی محقق شد که با این هزینه یک چمن مصنوعی، تجهیز ماشین آلات خدمات شهری صورت گرفت.

 

موسوی عنوان کرد: یکی دیگر از اتفاقات خوش در این سه سال، ورودی و خروجی همه ۲۷ روستای خاکعلی به دوربین مدار بسته مجهز شد و اولین بخشی در کشور است که این طرح را انجام دادیم و بر اساس آمارها این اقدام موجب شد در چهار ماهه سال‌جاری نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد جرم و بزه در بخش بشاریات کاهش یابد.

 

وی گفت: در حوزه های ورزشی و فرهنگی نیز اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر جوانی جمعیت، اقدامات ما منجر به افزایش بیست درصدی جمعیت طی سال گذشته در بخش بشاریات شد.

 

بخشدار بشاریات در پایان گفت: طی دو سال و اندی گذشته دو مرتبه ارزیابی توسط ادارات کل استانداری قزوین رخ داد که به واسطه اقدامات انجام شده، رضایتمندی مردمی باعث شد تا بخشدار و بخشداری بشاریات دو سال پی در پی رتبه برتر و نخست را در بین ۱۹ بخشداری استان قزوین کسب کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار