خانواده بعنوان مهمترین واحد اجتماعی، نقش محوری در جامعه دارد

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: در قلب هر جامعه‌ ای، خانواده بعنوان مهمترین واحد اجتماعی، نقش محوری ایفا می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۶۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده اظهار کرد: خانواده بعنوان ریشه‌ های عمیق ارزش‌ها و اخلاقیات، نقش بسزایی در شکل‌ گیری شخصیت افراد ایفا می‌کند و با توجه به اهمیت این نهاد، حمایت از خانواده‌ها و تقویت روابط خانوادگی امری ضروری است.

وی افزود: خانواده، مکانی امن و پر از عشق و محبت است که افراد در آن احساس تعلق و امنیت می‌کنند و این حمایت عاطفی، به ویژه در دوران کودکی و نوجوانی، برای رشد سالم افراد ضروری است.

عدیده خانواده را هسته اصلی جامعه دانست و تصریح کرد: حفظ و تقویت بنیان خانواده، مسئولیتی همگانی است که هر فرد، بعنوان عضوی از یک خانواده می‌تواند با تلاش‌ های خود، به بهبود روابط خانوادگی و در نتیجه تقویت جامعه کمک کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، با بیان اینکه خانواده، حافظ فرهنگ، آداب و رسوم و هویت ملی است، خاطرنشان کرد: ارزش‌ها و باور های خانوادگی از نسلی به نسل دیگر منتقل شده و علاوه بر حفظ هویت جمعی، به روابط سالم خانوادگی، افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت زندگی کمک می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار