خبرهای داغ:
تحلیلگر مسائل سیاسی؛

ایران به محور وحدت الهام بخش مسلمانان جهان تبدیل شده است / انقلاب اسلامی زمینه ای برای محو غده سرطانی اسرائیل فراهم شد

حجت‌الاسلام گنجی گفت؛ آرمان امام راحل صدور انقلاب اسلامی بود و امروز انقلاب اسلامی ایران محور و مرکز الهام بخشی برای مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۶۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

ایران به محور الهام بخش مسلمانان جهان تبدیل شده است / انقلاب اسلامی زمینه ای برای محو غده سرطانی اسرائیل فراهم شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام گنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت فرودگاه گلستان در دوره آموزشی و بصیرتی ضمن خدمت ائمه جماعات اهل سنت بندر ترکمن در مسجد قیاسی این شهر گفت: آرمان امام راحل صدور انقلاب اسلامی بود و امروز انقلاب اسلامی ایران محور و مرکز الهام بخشی برای مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

وی در بخشی از سخنانش ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: این اقدام یعنی تعرض به خاک ماست و به شهادت رساندن یک شخصیت سیاسی و دیپلماسی بدون پاسخ نخواهد ماند.

تحلیلگر مسائل سیاسی جهان اسلام افزود: ایران عزیز و مقتدر به فرماندهی مقام معظم رهبری انتقام خواهد گرفت و امروز وحشت وحشتناکی در اسرائیل حاکم شده است.

حجت الاسلام گنجی با اشاره به بمباران مدرسه در غزه گفت: اسرائیل باید تنبیه و زمینه ای برای محور این غده سرطانی فراهم شود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه، خداوند نعمت های زیادی از وجود معادن، گاز و ... در جهان اسلام قرار داده است، افزود: عقب افتادگی امروز ما نسبت به تمدن غرب بخاطر این است که ما از سرمایه های خود استفاده نکردیم.

تحلیلگر مسائل سیاسی جهان اسلام با اشاره به اینکه، امروز تمام کشورها امیدشان به ایران است، گفت: اقبال لاهوری ۹۰ سال پیش در کتاب اسرار خودی پیش بینی می کند که تهران در آینده قرارگاه مسلمانان خواهد شد.

حجت الاسلام گنجی بیان کرد: آرمان امام راحل صدور انقلاب اسلامی بود و امروز انقلاب اسلامی ایران محور و مرکز الهام بخشی برای مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به منظومه فکری مقام معظم رهبری برای رسیدن به تمدن اسلامی گفت: پیروزی انقلاب، تشکیل نظام اسلامی و تشکیل دولت اسلامی از راه های رسیدن به دروازه تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

تحلیلگر مسائل سیاسی جهان اسلام تصریح کرد: انقلاب اسلامی یکی از عوامل دشمنی استکبار جهانی است و شرق و غرب نمی خواستند انقلاب تشکیل شود و با تحمیل جنگ و انواع اقدامات می خواستند انقلاب را مهار کنند.

حجت الاسلام گنجی با اشاره به تاثیرات وحدت آفرینی انقلاب در جهان اسلام، گفت: محور انقلاب اسلامی ایران رسالت نبی اکرم (ص) می باشد و حرف امام راحل نیز اسلام بود.

وی گفت: دشمن مشترک جهان اسلام اسرائیل غاصب است و متاسفانه منابع و اعتبارات کشورهای جهان اسلام در راستای اهداف انقلاب نیست.

تحلیلگر مسائل سیاسی جهان اسلام همچنین با بیان اینکه، امروز کشور یمن به جایی رسیده است که سیلی های محکمی به اسرائیل می زند و یمن مظلوم، به برکت انقلاب اسلامی ایران قدرت موشکی دنیا شده است.

حجت الاسلام گنجی همچنین بیان کرد: جهان اسلام با قدرت و استعدادی که دارد می تواند محور تحولات آینده باشد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار