مثبت سوژه/ 

طرح جوانه های صالحین و برگزاری کلاس های متنوع آموزشی در روستاها

تبریز- فرماندهی حوزه بدر ایلخچی گفت: با همکاری پایگاه های تابعه حوزه و مدارس روستاهای این بخش اقدام به اجرای طرح موثر جوانه های صالحین کردیم.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۷۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

یوسف محسنی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در مورد اجرای این طرح افزود: با همکاری معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسکو و حوزه اقدام به بازدید از یکی از روستا های بخش ایلخچی که اقدام به اجرای طرح می نمود کردیم.

وی ادامه داد: این کلاس ها طرحی موفق در رده بسیج می‌باشد که به همت پایگاه بسیج مستقر در روستا و با همکاری مدارس انجام می شود و باعث پر کردن اوقات فراغت رده های سنی مختلف کودکان و نوجوانان در این روستا ها در تابستان می‌شود.

محسنی پس از بازدید از روستای خاصه لر بخش ایلخچی که اقدام به اجرای این طرح کرده است، اظهار کرد: پس از بازدید از این طرح در این روستا شور و شوق ایجاد شده در این طرح با حضور پرشور کودکان دیدنی بود.

طرح جوانه های صالحین و برگزاری کلاس های متنوع آموزشی در روستاها

وی اضافه کرد: در قابل این طرح کلاس‌هایی مانند: قرائت قرآن کریم، آموزش  طراحی، زبان انگلیسی و سایر کلاس ها اجرا می شود.

محسنی در پایان ضمن تشکر از زحمات آقای منافی فرماندهی پایگاه یادگار امام خاصه لر که به همت این پایگاه طرح جوانه های صالحین در این روستا برگزار می شود، گفت: در تلاش هستیم تا این طرح را در سایر روستا ها و با تلاش پایگاه های دیگر این حوزه به نحو احسن انجام دهیم.

طرح جوانه های صالحین و برگزاری کلاس های متنوع آموزشی در روستاها

ارسال نظرات
آخرین اخبار