خبرهای داغ:

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

آیین گرامیداشت روز خبرنگاران و تجلیل از اصحاب رسانه عصر امروز (سه شنبه۲۳ مرداد) در اداره تبلیغات اسلامی بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۷۲
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:آئین گرامی داشت روز خبرنگار که به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان برگزار شد از پیشکسوتان عرصه رسانه و همچنین خبرنگاران تجلیل شد.

حجت الاسلام مهدوی کیا ریاست اداره تبلیغات اسلامی بهبهان بیان نمود ؛ روز خبرنگار فرصتی است ارزشمند برای تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی مردم است.

در ادامه حجت الاسلام مهدوی کیا در آیین تجلیل خبرنگاران ضمن بیان گزارشی از عملکرد اداره تبلیغات اسلامی بهبهان افزود. با تلاشهای شبانه روزی همکاران در اجرای برنامه‌های ابلاغی و ارائه خدمات به جامعه هدف در ارزشیابی سالانه درسال 1401 اداره تبلیغات شهرستان موفق به کسب رتبه اول را در بین ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان شده است .

وی درادامه افزود ؛ اداره تبلیغات اسلامی در حوزه رسانه و فضای مجازی با تمام توان در کنار خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد بود و حمایت های لازم را بعمل خواهیم آورد. 

در این مراسم خبرنگاران و اصحاب رسانه نظرات و سوالات خود را بیان نموده و خواستار هم افزائی بیشتر در حوزه ارتباطات و رسانه شده اند .

در پایان با اهداء لوح سپاس از خبرنگاران تجلیل بعمل آمده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار