رسانه ها با امیدآفرینی جلوی سیاه نمایی دشمن را بگیرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف گفت: امروز رسانه‌های داخلی لازم است با امید آفرینی و تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تمام‌قد جلوی سیاه‌نمایی دشمن را بگیرند.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۸۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، سرهنگ امین سمعیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان هستند و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جنگ ترکیبی که دشمن در پیش‌گرفتن رسالت آن‌ها نیز دوچندان شده است.
وی افزود: خبرنگاران خواف همیشه همراه مجموعه شهرستان بودند و از شما تشکر می‌کنم چراکه حضورتان در صحنه های مختلف تأثیرگذار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف ادامه داد: طبق گفته یکی از خبرنگاران، قدرت کلمات امروز از قدرت موشک بیشتر است و شما درست تبیین و تشریح کنید تا گره‌های ذهنی مردم باز شود

سمعیان بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است ولی دشمن با تمام قدرت رسانه‌ای خود به دنبال تضعیف این جایگاه با سیاه‌نمایی دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد : امروز رسانه‌های داخلی لازم است با امید آفرینی و تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تمام‌ قدجلوی سیاه‌نمایی دشمن را بگیرند.

سمعیان تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند حال که این وظیفه خطیر در اختیار شما قرار گرفته است باید تمام همت خود را به کار گیرید تا امید را در جامعه افزایش دهید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار