خبرهای داغ:
مثبت سوژه/ عرصه محوری

بهشت کوچک یک بانوی کارآفرین گلخانه دار شوشتری

پرورش ونگهداری گل های آپارتمانی توسط بانوی کارآفرین شوشتری با اشتغال ۵نفر از بانوان بی سرپرست همراه شد و این بانوی کارآفرین تنها با ۲۰ عدد گل ساده زینتی کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۹۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درشوشترخواهر بسیجی زینب مرادی از بانوان وکارآفرین نخبه شوشتری است که با همت بلند خود توانست پله های ترقی را یک به یک طی کند ودرراستای اقتصاد مقاومتی قدم های خوبی برداشته است.

خانم مرادی در گفتگو باخبرگزاری بسیج گفت:جدایی ازمتنوع بودن فعالتیهای کشاورزی که در کهن شهر شوشتر وجود دارد اما گار کردن درحوزه گل وگیاه آرامش خاصی را به مخاطبان انتقال می دهد ،به همین دلیل  در سالهای اخیر تمایل برای فعالیت دراین بخش ازسوی مخاطبان دوچندان شده است ،به گونه ای که گاهی کارآفرینان زبر دستی را دراین بخش شاهد هستیم که نه تنها برای خود بلکه برای افراد دیگر هم ایجاد شغل کردند.

وی ادامه داد:درابتدای شروع به کار برای دریافت تسهیلات به بسیج سازندگی شهرستان شوشتر مراجعه کرده ام وباکمک وهمکاری این نهاد توانستم تسهیلات کم بهره دریافت کنم ،تسهیلات مقدمه ای برای ایجاد شغل ودرآمد زایی است.

خانم مرادی بانوی کارآفرین شوشتری با همت وپشتکاری که داشت در یک اتاق کوچک در منزل خود اقدام به تولید وپرورش گلهای زینتی وآرپارتمانی با روشهای نوین انجام دهدو زمینه اشتغال چندین مادر بی سرپرست را فراهم کند.

وی افزود: اگر بسیج سازندگی چتر حمایت خود را مثل گذشته بیشتر کند میتوان چندین نفر دیگر را مشغول به کار کنم.

وی درپایان از زحمات همه دست اندرکاران وبسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر تقدیر وتشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار