آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد

در مراسمی از خدمات «حجت‌الاسلام مهدی قره‌چاهی» قدردانی و «حجت الاسلام غنی‌زاده» به عنوان مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۱۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی» مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: این انقلاب بسترساز طلوع خورشید ولایت است بنابراین باید از این انقلاب حفاظت شود.
رسالت اصلی بسیج روحانیت دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است و امروز دفاع از اسلام و انقلاب در هم تنیده است و کسی نمی تواند اسلام و انقلاب را از هم جدا کند.
«آیت الله ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان تمام ابزارها را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌اند، گفت: آنها اخیرا اقرار کرده‌اند که با ایران از طریق سلاح و جنگ نمی توانیم کاری انجام دهیم و تنها راه نفوذ به ایران و جامعه ایرانی رخنه به ایمان و اعتقادات آنهاست.
حضور یک طلبه در کارهای جهادی و سازندگی خوب و شایسته باعث دلگرمی مردم است اما آنچه مسلم است این است که روی دانشگاه و حوزه های علمیه کار شود زیرا این دو نهاد، هدف دشمن هستند.

در پایان این مراسم از خدمات «حجت‌الاسلام مهدی قره‌چاهی» قدردانی و «حجت الاسلام غنی‌زاده» به عنوان مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان معرفی شد.
همچنین در این مراسم از نماهنگ «از حجره تا سنگر» با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار