فرمانده سپاه دیّر خبرداد؛

اختصاص سه دستگاه اتوبوس برای زائران اربعین حسینی

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان دیّر، از اختصاص سه دستگاه اتوبوس با همکاری پتروشیمی پازارگاد جهت انتقال زائران اربعین حسینی از شهرستان دیّر به مرز شلمچه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۲۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

اختصاص سه دستگاه اتوبوس برای زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان دیّر صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تسهیل شرایط سفر برای زائران اربعین حسینی اظهار داشت: امسال با توجه به افزایش تعداد زائران اربعین حسینی و نیاز به حمل‌ونقل ایمن و راحت، سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان‌دیّر تصمیم گرفت با مشارکت پتروشیمی پازارگاد، سه دستگاه اتوبوس برای رفت و برگشت زائران عزیز از شهرستان دیّر به مرز شلمچه اختصاص دهد.

حسینی نیا در ادامه با بیان اینکه این اتوبوس‌ها به صورت رایگان در اختیار زائران قرار می‌گیرند افزود: فراهم کردن این اتوبوس‌ها با هدف ایجاد رفاه و آسایش برای زائران حسینی در نظر گرفته شده و امیدواریم که این اقدام کوچک بتواند به تسهیل حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر مقدس کمک کند.

وی در پایان با تشکر از همکاری پتروشیمی پازارگاد و تلاش‌های بی‌دریغ مسئولان این مجموعه در تحقق این اقدام، گفت: امیدواریم که با ادامه چنین همکاری‌ها و مشارکت‌هایی، بتوانیم در آینده نیز خدمات بهتری به زائران ارائه دهیم و در مسیر نشر فرهنگ عاشورایی قدم برداریم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار