خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی فارس:

دانشجویان نسبت به مسائل کشور حساس باشند

مسئول بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر مواجهه تخصصی تشکل‌های دانشجویی با مسائل کشور گفت: دانشجویان نسبت به مسائل کشور حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۵۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عباس توانا امروز در دوره معرفتی و تشکیلاتی میقات دانشجویان انقلابی روح الله با عنوان مدار۵۷ اظهار داشت: مهمترین و پیش برنده ترین روحیه و تفکر به سمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی، تفکر و روحیه بسیجی و انقلابی است.

وی افزود: نقش آفرینی بسیج دانشجویی به معنای انجام صرفا یک یا چند تکلیف نیست، بلکه تلاش بی وقفه در جهت تحقق منظومه آرمانی اسلام، معنای ویژه نقش آفرینی است‌.

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: نقش آفرینی بسیج دانشجویی محدود به عرصه خاصی نبوده و همه عرصه های موردنیاز مردم و انقلاب اسلامی را در بر می گیرد.

 توانا با بیان اینکه بسیج دانشجویی هر حرکتی را مبتنی بر اندیشه ورزی و اتاق فکر پیش می برد، ادامه داد: این تشکل در راستای انجام ماموریت های خود، ضمن حفظ مواضع ارزشی و اصولی خود، ارتباط سازنده و به دور از رقابت ناپسند با سایر تشکل ها را دارد و با این روحیه انقلابی، ایجاد وحدت را سرلوحه تعاملات خود با سایرین قرار داده است.

وی با تاکید بر حساس بودن تشکل های دانشجویی نسبت به مسائل کشور تصریح کرد: تشکل های دانشجویی از طریق ابزارهای مطالبه گری و گفتمان سازی حل مسائل را پیگیری کنند و مواجهه تخصصی با مسائل کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار