احداث 12 واحد خوابگاه متأهلی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تعداد 12 واحد خوابگاه متأهلی در این دانشگاه احداث و تجهیز شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حسن ایرانی گفت: با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و اجرایی کردن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، احداث خوابگاه‌های متاهلی یکی از اولویت‌های اصلی ما بوده که این امر در دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

وی با اشاره به احداث و تجهیز تعداد 12 واحد خوابگاه متأهلی در این دانشگاه، ادامه داد: تعداد هفت واحد خوابگاه متأهلی در تابستان 1402 احداث و با توجه به استقبال دانشجویان متأهل و پس از بازدید مدیرکل محترم دانشجویی وزارت بهداشت موضوع احداث تعداد پنج واحد دیگر مطرح و با پیگیری ریاست محترم دانشگاه اعتبار مورد نیاز جذب و در قالب چله خدمت (پس از شهادت حضرت آیت الله رئیسی (ره)) در تابستان 1403 احداث گردبد.

ایرانی خاطرنشان کرد: هم اکنون این واحدها تجهیز گردیده و از ابتدای سالح تحصیلی جدید پذیرای دانشجویان متأهل متقاضی خواهد بود.

وی تصریح کرد: از دانشجویان متأهلی که متقاضی سکونت در سرای متأهلی برای ترم آینده هستند در بایستی جهت ثبت نام به اداره امور خوابگاه ها مراجعه نمایند؛ واگذاری خوابگاه متأهلی به دانشجویان، مطابق آئین نامه اسکان دانشجویان و تصمیم کمیته اسکان خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در پایان از پیگیری‌ها و تلاش‌های همکاران مدیریت امور دانشجویی برای احداث این واحدها تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار