در راستای گرامیداشت روز خبرنگار انجام شد:

برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران افتخاری بسیج در طرقبه شاندیز+ عکس

به مناسبت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران افتخاری بسیج طرقبه شاندیز با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۶۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران افتخاری بسیج در طرقبه شاندیز+ عکس

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان طرقبه شاندیز با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز برگزار شد.

در این مراسم که در محل دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز برگزار شد، سرهنگ پاسدار روح الله پسندیده، با اشاره به اینکه خبر، هرچند یک خبر کوتاه موجب پاسخگو بودن مسئولین و پای کار آمدنشان در انجام وظایف خودخواهد شد، به تولید اخبار امیدآفرین، ارزش و اهمیت خبر رسانی، تهیه و انتشار اخباری که  موجب ایجاد حس امید آفرینی در بین مردم می شود، تاکید کرد.

حجت الاسلام رفیعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز هم به ذکر سوابق تاریخی خبر رسانی در اسلام، ارزش و اعتبار داشتن اخباری که از منابع موثق سرچشمه می گیرند پرداخت و ضمن تقدیر و  تشکر از زحمات خبرنگاران بسیجی، به ایجاد کارگروه های تخصصی رسانه در حوزه ماموریتی خود و شبکه سازی خبرنگاران افتخاری تاکید کرد.

در پایان این مراسم توسط فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز از خبرنگاران افتخاری بسیج طرقبه شاندیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار