کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس خبر داد .
کد خبر: ۹۶۲۰۸۹۹
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سرخس، سردار مجید شجاع گفت: در راستای برخورد با سارقین و افراد سودجو به‌ویژه در سطح روستاهای مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سرخس با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند طی ۲ عملیات جداگانه ۴ سارق را دستگیر و از ناحیه آنها اموالی که سرقت نموده بودند را کشف کنند.

وی افزود: مدتی قبل احدی از مرزنشینان با مراجعه با پاسگاه مرزی استان از سرقت مقادیری از اموالش خبر داد که بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان قرار گرفت.

سردار شجاع تصریح کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی مخفیگاه سارقین را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ سارق را دستگیر و مقادیری اموال مسروقه (شامل یک دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه گوشی، تنه موتورسیکلت، ۳۰ متری لوله آبیاری و توری فلزی، بخاری‌برقی، گیرنده دیجیتال، و ادوات سرقت) را در محل کشف که ۲ سارق در محل دستگیر و به همراه اموال کشف شده تحویل مراجع قضایی شد تا اموال مسروقه از طریق مبادی مربوطه تحویل مال‌باختگان شود.

وی در ادامه از دستگیری ۲ سارق در عملیاتی دیگر خبر داد و عنوان کرد: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با عنایت به اعلام سرقتی دیگر از مرزنشینان، موضوع را پیگیری و موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و از مخفیگاه آنها نیز اقلام سرقتی شامل (موتور و رادیات یخچال، تلویزیون، ۷۰ کیلوگرم آهن و...) را کشف و سارقین به همراه اقلام تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با قدردانی از تلاش‌های بی‌منت هم‌رزمانش در مرز، بیان کرد: مرزبانان استان در برخی از مقرها علاوه بر مرزبانی در حوزه انتظامی نیز فعالیت دارند و همواره در کنار مرزنشینان برای آسایش و آرامش آنها حضور دارند .

گفتنی است طی ماه گذشته چندین مورد اموال سرقتی توسط مرزبانان هنگ سرخس من‌جمله ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و تحویل مال‌باختگان شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار