خبرهای داغ:
سردار بابااحمدی با حضور در خبرگزاری بسیج:

همه آنچه که باید در خصوص آیین «مثل ابراهیم» بدانید/ از برگزاری مراسم در ۵ هزار نقطه کشور تا تجلیل از ۳۳ منتخب

در مراسم امسال آیین تکریم فعالان مساجد کشور، سه هزار منتخب مساجد کشور حضور پیدا می‌کنند و همزمان ۵ هزار نقطه کشور هدفگذاری و متصل به این برنامه شوند و اجتماعاتی را در این ۵ هزار نقطه خواهیم داشت. ۳۱۳ نفر از منتخبان برتر که شایسته تقدیر هستند انتخاب شده اند و در این آیین از آنها تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۰۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

 

 

 


به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار بابااحمدی معاون بسیج مساجد و محلات با حضور در خبرگزاری بسیج طی سخنانی بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه جهاد به جبهه رفتن نیست؛ جهاد تبیین بهترین عرصه ای است که شما خبرنگاران آن را انتخاب کرده‌اید، در اصل خداوند به شما توفیق داده تا در عرصه جهاد تبیین ایفای نقش کنید. 

وی با تبریک روز خبرنگار به همه مجاهدان عرصه اطلاع رسانی عنوان کرد: خبرگزاری بسیج از نظر کمیت و کیفیت رشد قابل توجهی داشته است خصوصا در دو سه سال اخیر که توفیق داشم و خبر‌های این خبرگزاری را دنبال می‌کنم؛ از همه خواهران و برادرانی که در این زمینه تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. 

سردار بابا احمدی عنوان کرد: جا دارد خبرگزاری بسیج از نظر کمیت حداقل یک میلیون مخاطب داشته باشد، کیفیت را با قدرت و سرعت پیش می‌برید که قابل تحسین است و البته می‌توان به همین کیفیت نیز جهش داد. 

وی گفت: افزایش کمیت دنبال‌کنندگان خبرگزاری بسیج از آنجا اهمیت دارد که ما ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج داریم که شبکه فرماندهی و مدیریتی اش نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر هستند؛ نکته دوم بحث محله‌های مردمسالار اسلامی است؛ بیش از ۴۳ هزار پایگاه مان مجری تحقق این طرح شدند. 

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: محور فعالیت‌هایی که بسیج محلات دارد، باید مدنظر قرار گیرد. جمع قابل توجهی در این عرصه هستند که می‌توانند به ظرفیت خبرگزاری بسیج افزوده شوند. با رویکردی که در سطح مساجد کشور ایجاد شده، مساجد می‌تواند رونق کمی و هم کیفی پیدا کنند و این موضوع جزو رویکرد‌های اصلی بسیج قرار گرفته است و خبرگزاری بسیج می‌تواند این الگو‌های موفقی که از مساجد و محله‌های مردمسالار اسلامی است و همچنین پایگاه‌های اسوه را ترویج کند و این نشر الگو‌ها می‌تواند دایره وسیعی به اندازه کل کشور پیدا کند به‌حدی که همه پایگاه‌های ما الگو شوند.

Bas, [۱۴.۰۸.۲۴، ۱۲:۳۶]سردار بابااحمدی اضافه کرد: اگر به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم پایگاه‌های ما باید به پایگاه‌های تراز گام دوم شوند و بتوانند بیانیه گام دوم انقلاب را پیاده کنند تا ان‌شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) شوند؛ بر این اساس ما باید ترویج و انتشار الگو‌های موفق را داشته باشیم تا ۶۰ هزار پایگاه ما تبدیل به الگو شوند. 

وی افزود: اگر عدد مساجد تراز ما شاید حدود ۱ تا ۲ هزار مورد است باید بیش از ۸۰ هزار مسجدی که در کل کشور داریم به مساجد الگو تبدیل شوند. ظرفیت خوبی است که خبرگزاری بسیج باید به آن توجه کند بدین معناکه محله‌های ما با مرکزیت مسجد و راهبری ائمه جماعات تبدیل به محله‌های مردمسالار اسلامی شوند و متعاقب آن جامعه اسلامی شکل بگیرد.

معاون بسیج مساجد و محلات گفت: روز ۳۰ مرداد امسال، دومین آیین تکریم فعالان مساجد کشور را در مسجد جمکران خواهیم داشت. سال گذشته به مناسبت روز گرامیداشت مساجد، در سی و یکم مرداد، مسجد جمکران را محور نخستین آیین تکریم فعالان مساجد کشور با عنوان «مثل مصطفی» قرار دادیم چراکه این مسجد، ام المساجد جهان اسلام و منزلگاه امام زمان (عج) است؛ امسال هم بنا به اینکه شهید جمهور بعنوان سخنران آیین سال قبل بودند و به عنوان یک امام جماعت تراز شناخته می‌شدند و خادمی بودند که برای تحقق مردمسالاری اسلامی تلاش کردند، نام دومین آیین تکریم فعالان مساجد را به نام ایشان «مثل ابراهیم» مزین کردیم.

وی افزود: در مراسم امسال، سه هزار منتخب مساجد کشور حضور پیدا می‌کنند و همزمان ۵ هزار نقطه کشور هدفگذاری و متصل به این برنامه شوند و اجتماعاتی را در این ۵ هزار نقطه خواهیم داشت. ۳۱۳ نفر از منتخبان برتر که شایسته تقدیر هستند انتخاب شده اند و در این آیین از آنها تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار